حجت‌الاسلام والمسلمین "سید احمد مرتضوی مقدم"، در پیامی درگذشت آیت الله "حسین مفید" رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق اسناد تازه‌ای که آرشیو ملی آمریکا از حالت طبقه‌بندی خارج کرده، رئیس جمهور اسبق مکزیک مامور سی‌آی‌ای بوده است!
راهکار رئیس کل اسبق بانک مرکزی برای کنترل تورم
رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت: تمام این کارهایی که امروز در فدراسیون کشتی انجام می‌گیرد را دوست داشتم انجام دهم، اما در آن زمان بودجه‌ای به این شکل در دست نداشتم و فرصت هم برایم باقی نماند.
رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: آقای رییس جمهور، آقای معاون اول، آقای رییس بانک مرکزی، آیا در جریان حجم ریپو (تامین مالی بانک‌ها با قبول اوراق نزد آنها) و بویژه اضافه برداشت سنگین بانک‌ها از بانک مرکزی هستید؟
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آیت‌الله مفید رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
رئیس اسبق پنتاگون، روسیه را نیز دیگر تهدید پیش روی آمریکا خوانده و گفته بود: «لازم است همه ما کارهای بیشتری برای مهار تجاوزگری روسیه و دفاع علیه آن انجام دهیم.»
رسانه ها از مرگ رئیس اسبق پنتاگون در ۶۸ سالگی به دلیل حمله قلبی خبر می دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت رضا روستا آزاد، رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف را تسلیت گفت.
رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت پس از یک دوره تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.
رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان محکومیت مجموعاً ۱۸ نفر در پرونده شهرداری اشتهارد یادآور شد: کارمندان شهرداری یعنی کارپرداز، مسئول فضای سبز و مسئول جایگاه سوخت نیز بابت اختلاس، ارتشا و تصرف غیرقانونی در اموال شهرداری و ۱۳ نفر از پیمانکاران شهرداری نیز به اتهام پرداخت رشوه به حبس و جزای نقدی محکوم شدند.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری سه نفر در رابطه با وقوع این قتل گفت: دو نفر از عاملان این جنایت در شهر‌های تهران و ملارد دستگیر شدند. فرد دیگری که ضارب بود نیز به یکی استان‌های غربی کشور متواری و مخفی شده بود که او نیز با تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد. این افراد علت و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان کردند.
در ماه‌های گذشته چند شهردار اسبق آبادان و پرسنل شهرداری این شهرستان به اتهام در ریزش ساختمان متروپل دستگیر شده‌اند.
در تحقیقات به عمل آمده؛ ۲ فرد که سابقه اختلاف مالی با مقتول داشتند، شب گذشته شناسایی و دستگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش/ رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید/ پایان گروگانگیری مسلحانه در کرمانشاه/ مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!/ کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار/ پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید/ قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد/ زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید
بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که دکتر ۸۵ ساله با شلیک دو گلوله به قتل رسیده است که یکی از گلوله‌ها از پشت و قسمت پایین بدن وارد و از شکم خارج شده بود و تیر دوم از قلب خارج شده بود.
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.
واکنش رئیس اسبق به واردات شکر و کود به اسم شطرنج!
شاخص کل بورس یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۴۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۷۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.
از جمله اتفاق های قابل تأملی که سال جاری و در مقایسه با سال گذشته رخ داده است، پایداری جریان برق در کشور و عدم ارائه جداول خاموشی در بخش خانگی است.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ