رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: دانش آموزان در هر مدرسه دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه، تخلیه اضطراری، حمل مصدوم، اطفای حریق و موضوعات مشابه را آموزش می‌بینند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرو ریختن سقف باشگاه ورزشی یک مدرسه راهنمایی در شمال شرقی چین، دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به یک مدرسه در غرب اوگاندا را که به کشته و مجروح شدن ده‌ها دانش آموز منجر گردید، به شدت محکوم کرد.
مصاف تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان بدون آورده ی فنی هم برای تیم ملی نبود. در کمترین حالت یک جلسه تمرین تاکتیکی خوب بود.
نظامیان صهیونیست با یورش به یک مدرسه فلسطینی و شلیک گاز اشک‌آور باعث ایجاد حالت خفگی برای دانش‌آموزان این مدرسه شدند.
آتش سوزی در یک مدرسه قدیمی ۱۰۷ ساله در منطقه ترنتون نیوجرسی به چندین خانه مجاور سرایت کرد.
فیلم لحظه خروج یک خرس از سطل آشغال یک مدرسه در ویرجینیای را در این فیلم مشاهده می‌کنید که باعث ترس شهروندان آمریکایی شد.
در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در اطلاعیه‌ای ضمن شفاف‌سازی موضوع اعلام کرد: واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.
بیکی اضافه کرد: عملیات احیای دانش آموز توسط پرسنل اورژانس و کادر مرکز بهداشت به مدت ۵۰ دقیقه انجام اما متاسفانه احیای کودک محقق نمی شود و فوت اعلام می شود.
تعدادی از دانش آموزان دختری که امروز در سالن ورزشی بانوان حجاب سمنان مشغول ورزش بودند، با علائم بدحالی به بیمارستان منتقل شدند.
دکتر فاطمه نوروزیان عنوان کرد: ۹ نفر از دانش آموزان نیز در محل با ارائه خدمات بصورت سرپایی به حالت عادی بازگشته اند. عوامل درمانی در بیمارستان بیشتر ترس و شوک را دلیل اضطراب و نگرانی شدید دانش آموزان عنوان می‌کنند و افراد منتقل شده به بیمارستان دچار کمبود اکسیژن در خون نیستند و سطح اکسیژن خون آن‌ها وضعیتی طبیعی دارد و حال عمومی آن‌ها نیز خوب است.
در این مدرسه هیچ انفجار و یا صدایی در مورد پخش مواد مسموم‌کننده دیده یا شنیده نشده است و فقط به مرور زمان تعدادی از دانش‌آموزان احساس مسمومیت کرده‌اند که به سرعت با ورود عوامل اورژانس دانش آموزان مسموم به دو بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر و یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند.
منابع عبری از ناکامی گروه‌های اطفای حریق رژیم صهیونیستی در مهار آتش سوزی در یک مدرسه صهیونیستی در قدس اشغالی خبر می دهند.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی پیرامون مسمویت تنفسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه منطقه ۱۱ تهران ارائه داد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.
معاونت آموزشی از فعالیت ۳۰۳ مدرسه تنها با یک دانش آموز خبر داد و گفت: تربیت نیاز به گفتمان سازی دارد و باید به سمت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حرکت کنیم.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: یک مسئول اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان و سه خبرنگار تفهیم اتهام شدند.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی
منابع خبری از کشته و زخمی شدن چهار نفر درپی تیراندازی نزدیک دبیرستانی در ایالت شیکاگو آمریکا خبر دادند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که در پشت سر آن است برای افراد ارائه می‌کند.
روز گذشته نیز یک انفجار مرگبار در مرکز آموزشی کاج واقع در منطقه شیعه‌نشین غرب کابل رخ داده بود، که در آن حمله حدود ۱۰۰ نفر شهید و زخمی شدند.
نوری ضمن تشکر از معاون پرورشی و فرهنگی برای پیگیری مسائل قرآنی اضافه کرد: در حوزه پرورشی موضوع حفظ قرآن باید جدی گرفته و از تمام ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود دارالقرآن‌ها باید فعال باشند، هیات‌های مذهبی در مدارس شکل گیرد و هر مدرسه یک هیات داشته باشد و برای اربعین همه مدارس آماده حضور زائران باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ