بیکی اضافه کرد: عملیات احیای دانش آموز توسط پرسنل اورژانس و کادر مرکز بهداشت به مدت ۵۰ دقیقه انجام اما متاسفانه احیای کودک محقق نمی شود و فوت اعلام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
یک کوهنورد روز گذشته در 100 متری قله علم کوه فوت کرد.
متاسفانه یک پسر ۹ ساله شب گذشته (پنجشنبه) در استخر جهان آرای اهواز دچار غرق شدگی شد و گویا پس ازبیرون آوردن این کودک از آب، او در محل استخر احیا می‌شود، ولی پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌شود.
برابر اظهارات والدین متوفی، امیر سه ساله از روی کنجکاوی و غفلت والدین شربت متادون را که در مکانی قابل دسترس بوده، برداشته و مقداری از آن را خورده است. پسربچه به علت مسمویت شدید قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.
کودک حادثه دیده بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.
پیروزی روز گذشته پرسپوليس در فینال جام حذفی با فوت یک هوادار این تیم که راهی استادیوم شده بود، همراه شده است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان با بیان اینکه براساس شواهد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع قتل در محل پیدا نشد.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
میرزا کریمی با بیان اینکه پس از حضور نیروهای امدادی مشاهده شد که یک خانم ۵۰ ساله از ارتفاعات سقوط کرده است گفت: با دریافت جزئیات حادثه مشخص شد این خانم هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار دماوند سقوط کرده است.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت:مدعی‌العموم موضوع فوت یک نوزاد در شهریار را پیگیری کند.
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به این که مباحث روحی و روانی و اضطراب بخش عمده این حوادث را در بردارد، گفت: نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان در همان مدرسه تریاژ شده و با درمان در محل مرخص شده‌اند و مدیریت اورژانس و صحنه بسیار مهم است.
شریفی در خصوص خبر فوت یک دانش آموز در شهرستان اقلید فارس که در فضای مجازی در حال انتشار است، اظهار داشت: هیچ دانش آموزی به دلیل مسمومیت در مدارس فوت نشده است و این خبر قویا تکذیب می‌شود.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
در زلزله ترکیه فقط یک دانشجوی ایرانی مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های قبرس مهمان مناطق زلزله زده در ترکیه بوده است که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.
این کیک خوشمزه با بافتی نرم و اسفنجی مناسب برای جشن و مهمانی‌های خانم‌های با سلیقه است.
کتلت مرغ و گوشت مخلوط یکی از کتلت‌های بسیار خوشمزه و لذیذ می‌باشد که از ترکیب مرغ و گوشت چرخ شده تهیه می‌شود و شما می‌توانید این کتلت خوشمزه را برای شام یا نهار به همراه سیب زمینی سرخ کرد و نان تازه میل کنید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک نفر در جریان حادثه آتش‌سوزی در خیابان خاوران خبر داد.
یک کوهنورد به دلیل ایست قلبی در ارتفاعات دربند تهران درگذشت.
تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از دریافت پیام وقوع حادثه در محل حضور یافتند، ولی زن حادثه دیده به علت شدت تصادف جان باخته بود.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان همدان از فوت سه نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از باغ‌های شهر سرکان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر وقوع حریق در یک انبار واقع در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: دو نفر از آتش‌نشانان در جریان این عملیات مصدوم و تحویل اورژانس داده شدند.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.
منوچهر وثوق، بازیگر قدیمی سینمای ایران درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ