مصاف تیم ملی فوتبال ایران در برابر افغانستان بدون آورده ی فنی هم برای تیم ملی نبود. در کمترین حالت یک جلسه تمرین تاکتیکی خوب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بررسی مهم‌ترین فاکتور قهرمانی در لیگ برتر ایران، شاید بتواند از همین حالا، تیمی که بیشترین شانس قهرمانی را دارد، معرفی کرد. در ادوار گذشته لیگ برتر، عنوان قهرمانی در ۹۹ درصد اوقات به تیمی رسیده که خط دفاعی خوبی داشته است. این موضوع تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته شده؛ تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود که گل خورده کمتری در مقایسه با رقبا داشته باشد. اگرچه این فاکتور، فقط یکی از شروط قهرمانی است؛ ولی آمار نشان داده تأثیر بسزایی دارد.
«نوشیدن قهوه اتصال بین نواحی حالت شبکه پیش‌فرض مغز، شبکه‌ای که در هنگام استراحت با فرایند‌های خودارجاعی مرتبط است، را کاهش داد. هم‌چنین اتصال کاربردی بینِ شبکه‌های موتوری/حس-پیکری (حس‌هایی که برخلاف حس‌های چشایی و بینایی، جای خاصی در بدن ندارند) و قشر پیش‌پیشانی کاهش پیدا کرد، این درحالی بود که اتصال در نواحی بینایی در سطح بالاتر و شبکه کنترل اجرایی ِ سمت راست، بعد از نوشیدن قهوه افزایش پیدا کرد.»
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
بررسی قرارداد و عملکرد فنی مهاجم برزیلی پرسپولیس نشان می‌دهد سرخ‌ها برای یک مهاجم با عملکرد گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند.
یک برگ از شاهنامه قوام الدین حسن وزیر متعلق به دوران آل اینجو که در موزه هنر جهان به معرض نمایش گذاشته شده توسط اساتید شاهنامه پژوه رونمایی شد.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و نساجی مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
در روز‌های گذشته شایعه عجیبی در فوتبال ایران پیچیده که فدراسیون فوتبال قطر مایل به جذب امین حزباوی، مدافع مستعد فولاد است.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
گاهی موقعیتهای داوری در فوتبال آنچنان عجیب و غیرقابل تشخیص می‌شوند که برای توضیح آنها باید از فلسفه کمک بگیرید.
مدیر امور مطالعات طرح چم‌شیر با اشار به اینکه بیرون زدگی نمک در مخزن چمشیر وجود ندارد به یک شبهه مطرح شده در خصوص سد چمشیر پاسخ داد.
پس از شکست دور از انتظار برابر ژاپن، حالا اسپانیایی‌ها با اتهام بزرگی روبرو شده اند.
در حالی که شرکت کنندگان به طور کلی حدود دو قاشق غذاخوری عسل در هر روز مصرف کردند در بررسی مشخص شد که عسل خام و عسل یک گل منفرد فواید مرتبط با سلامتی بسیاری دارد. از سوی دیگر، عسل فرآوری شده چندان فواید چشمگیری برای بدن نداشت.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار ایران و انگلیس مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
گل مردود مس رفسنجان به سپاهان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
قضاوت دو دیدار امروز هفته هشتم لیگ برتر مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
صحنه‌های جنجالی دیدار گل‌گهر - استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
پرسپولیس و استقلال از نظر ترنسفرمارکت ارزشمندترین تیم‌های فوتبال ایران هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی یک فوریتی لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را به تصویب رساندند.
دو صحنه مشکوک داوری دیدار گل گهر - سپاهان مورد بحث کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک دیپلمات ایرانی گفت: ایران باید بررسی کند که آیا این پیشنهاد‌ها تضمین کننده خواسته‌های ایران در حوزه‌های مختلف از جمله ادعا‌های سیاسی مرتبط با مسائل پادمانی، تحریم و تضمین برای پایداری توافق هست و آیا می‌تواند در این موضوعات اطمینان آور باشد یا خیر.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس موافقت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ