اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۴۰ ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز گفت: ۵۷ نفر براثر گاز مونو اکسید کربن در سال گذشته جان خود را از دست دادند.
قرچک- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک با تائید خبر فوت شش نفر در قهوه خانه ای در این شهرستان گفت: فوتی ها شامل دو خانم و چهار آقا و همگی از اتباع هستند و علت حادثه گازگرفتگی است.
آبادان- رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: گاز گرفتگی در منطقه ذوالفقاری شهرستان آبادان چهار نفر را مصدوم کرد.
اهواز - بر اثر دو حادثه گاز گرفتگی و غرق شدگی در شهرستان های لالی و اندیکا استان خوزستان سه نفر جان باختند.
مشهد ـ رئیس شبکه بهداشت شهرستان فریمان گفت: ۳۲ بانوی دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در یکی از روستاهای فریمان با حال مساعد از بیمارستان ترخیص شدند.
سمنان- سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال جاری متاسفانه پنج نفر از مردم استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که بیشترین این افراد در دامغان ساکن بودن
رباط کریم- رئیس آتش نشانی شهرداری رباط کریم از گازگرفتگی در این شهر خبر داد و افزود: طی این حادثه هفت نفر مسموم شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۲ نفر بر اثر حادثه گازگرفتگی در یک مجموعه اقامتی در مشهد دچار مسمومیت شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: گاز گرفتگی در مشهد خانواده پنج نفره را به کام مرگ کشاند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
قدس- رئیس اورژانس تهران از گازگرفتگی در شهرقدس خبر داد و گفت: در این حادثه ۳ نفر جان باختند.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
اداره کل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر در خصوص خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن هشدار داد و توصیه‌هایی را برای جلوگیری از گازگرفتگی ارائه داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از فوت سه عضو خانواده‌ای در محله شهید چمران (اخماقیه) تبریز خبرداد.
رئیس مرکز اورژانس تهران از مسمومیت ۱۴ نفر با گاز منوکسید کربن در دو حادثه طی روز جاری خبر داد.
گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه
انتشار گاز مونواکسیدکربن در یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر ساری منجر به مسمومیت ۵۰ نفر شد.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
این پسر نوجوان اهل روستای یالغوز آغاج شهرستان مرند بود که گفته می‌شود، در اثر درگیری و گازگرفتگی توسط راسو جان خود را از دست داده است.
شیراز - رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده در شیراز به دلیل عدم توجه به مباحث ایمنی و راه اندازی پکیج بدون دودکش جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ