فرو ریختن سقف باشگاه ورزشی یک مدرسه راهنمایی در شمال شرقی چین، دست کم ۱۱ قربانی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی فروریختن سقف ساختمان مسجدی در نیجریه، در شمال‌غربی نیجریه ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
در حادثه فروریختن یک پل در بزرگراهی در غرب یونان، ۲ نفر کشته و چندین نفر گرفتار شده‌اند.
این فاجعه دومین ریزش ساختمانی است که در دو روز گذشته پس از چهار کشته در روز یکشنبه در شمال مصر روی داده است.
یک خانواده آمریکایی از اسپرینگفیلد در ویرجینیای آمریکا لحظه ریزش سقف اتاق غذاخوری خود را مستند کردند. فیلم مستند شده توسط یکی از اعضای خانواده لحظه‌ای را نشان می‌دهد که پانل‌های سقف بزرگ پشت سر هم فرو ریختند و کل اتاق پر از گرد و غبار شد.
یک ساختمان مسکونی ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر روز دوشنبه فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
یک ساختمان ۱۳ طبقه در اسکندریه مصر فروریخت و چندین نفر زیر آوار گرفتار شدند.
قطاری با ۷ واگن با محموله آسفالت و گوگرد روز شنبه به رودخانه یلوستون در مونتانا آمریکا افتاد؛ مقامات منابع آب آشامیدنی پایین دست را قطع کردند تا تأثیر مواد شیمیایی خطرناک از بین برود.
در پی ریزش جایگاه در جریان مسابقه فوتبال کودکان در شهر روستوف در جنوب روسیه، ۲۶ نفر از جمله ۱۵ کودک مجروح شدند و یک زن در حین انتقال به بیمارستان جان باخت.
فیلم ریزش یک ساختمان در شهر داونپورت آمریکا را مشاهده می‌کنید؛ ساکنان در این ساختمان گرفتار و محبوس شدند، تا کنون از علت وقوع حادثه و تعداد تلفات گزارشی نشده است.
سرویس امداد و نجات اعلام کرد که حدود ۲۴ نفر که اکثر آنها کودک بودند، روز پنجشنبه بر اثر ریزش یک پل موقت عابر پیاده در شهر اسپو فنلاند در نزدیکی هلسینکی، پایتخت این کشور، زخمی شدند.
شب گذشته آوار تپه تاریخی روستای خاوه در استان تهران بر اثر بارندگی‌های شدید روی سقف خانه سرایدار حسینیه خاوه فرو ریخت و موجب شد سه نفر از اعضای یک خانواده فوت کنند.
یک کودک بر روی تخت نشسته بود که ناگهان احساس کرد سقف در حال ریزش است و سریع فرار کرد.
سقف ورزشگاه درحال ساخت قم زیر برف فرو ریخت
لایه دوم سقف ورزشگاه در دست احداث ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم دچار ریزش و بخشی از سازه ورزشگاه نیز تخریب شد.
بر اثر بارش‌های شب گذشته سقف مجموعه ورزشی در حال ساخت پردیسان قم فرو ریخت.
شاخص‌های سهامی در نخستین روز معاملاتی بهمن ماه فروریختند؛ هرچند تا پیش از این دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای در چند قدمی عبور از سقف ۲۸‌ماهه خود یعنی زمانی‌که شاخص‌کل در محدوده کانال ۷/ ۱‌میلیون‌ واحدی قرار داشت، دچار تعلل شده‌بود، اما در نهایت چرخش مسیر نقدینگی در جریان دادوستدهای بورس تهران و فرابورس ایران موجب شد تا معامله‌گران شاهد روزی منفی در بازار سهام کشور باشند و همچنان رویای ورود به این کانال در اذهان بورس‌‌‌‌‌‌‌بازان باقی‌بماند. نشانه رفتن نوک پیکان غربی‌‌‌‌‌‌‌ها به بخش‌های مختلف ارز‌‌‌‌‌‌‌آور ایران در حقیقت موضوعی است که می‌تواند عدم‌قطعیت‌ها در اقتصاد سیاسی کشور را تشدید کند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۱۳:۵۹ امروز این حادثه در خیابان پاسدار گمنام به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: یک ساختمان ۲ طبقه خیلی قدیمی که سه مرد در این محل زندگی می‌کردند در قسمت سقف طبقه اول و بخشی از دیوار‌ها دچار تخریب می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آوار یک ساختمان قدیمی دو طبقه در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر سه نفر که داخل منزل بودند، خارج شده بودند.
فرو ریختن جایگاه هواداران در رقابت‌های بسکتبال در ناحیه ششم اکتبر در جنوب قاهره پایتخت مصر ۲۷ مجروح بر جای گذاشت.
در حادثه فروریختن یک معدن طلا در شمال غربی چین، ۱۸ نفر گرفتار شده اند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۹۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۶۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.
بر اثر فروریختن پلی در ایالت گجرات هند، ۴۰ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ