معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: برای اولین بار فناوران برگزیده کشور شناسایی شده که در این جشنواره معرفی و تقدیر می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تور فناورانه به منظور تعامل متخصصان و نخبگان با صنعتگران و فناوران و بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ مرداد‎‌ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید پتری دیش و فلاسک ویژه کشت سلول شدند.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های هوشمند اعلام حریق، توانستند نقشی اثرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش اثرات حوادث ایفا کنند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور بنا دارد تا از دانشمندان و محققان برجسته علمی کشور در زمینه حرکت در مرزهای دانش جهانی حمایت کند.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده‌اند تجهیزات صنعت برق را در حوزه ریزپردازنده‌ها تولید و نیاز بازار به این محصولات راهبردی را تامین کنند.
به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، تامین ارز و افزایش عرضه و همچنین کاهش نرخ ارز، باعث کاهش شش تا هفت درصدی قیمت انواع لپ تاپ، تبلت و پرینتر در هفته‌های اخیر شده است.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
به همت فناوران مستقر در شرکت‌های دانش بنیان برخی تجهیزات تحریمی و ارزبر در حوزه صنعت نفت و گاز بومی‌سازی شده و به تازگی چندین مگاپروژه برای رفع نیازهای گلوگاهی این صنایع تعریف شده است.
گروهی از فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از روشی فناورانه زمینه را برای دریافت بهتر مکمل‌های خوراکی در بدن نشخوارکنندگان فراهم کرده‌اند.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور (INSF) در چارچوب همکاری‌های بین‌المللی در نظر دارد ۳ فراخوان مشترک را در بهار سال ۱۴۰۲ برگزار کند.
با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه صنعت ساختمان ۶ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسکو اعزام می‌شود.
دبیر ستاد توسعه گیاهان دارویی در ارزیابی سال دانش بنیان گفت: زبان مشترک بین فناوران، دولت و بخش خصوصی وجود ندارد؛ بعد از این وفاق می توان شاهد تحقق سال دانش بنیان بود.
«گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری» با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری برگزار شد.
برترین فناوران شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۱ معرفی شدند.
طی حکمی از سوی معاون فناوری وزارت علوم پارک علم و فناوری گلستان به عنوان هاب برقراری ارتباط با کشور قزاقستان و مسئول پیگیری و توسعه تعاملات فناورانه و نوآورانه با این کشور برگزیده شد.
فناوران تولیدکننده نوعی واکسن پرندگان توانستند این محصول را به کشور هایی مانند اوگاندا، افغانستان و پاکستان صادر کنند و صرفه جویی ارزی ۳میلیون دلاری برای کشور به ارمغان بیاورند.
مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، می تواند نقطه کانونی فناوران توانبخشی باشد.
پژوهشگران و فناوران برتر، کارشناسان پژوهشی و دانشجویان نمونه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به مناسبت هفته پژوهش تقدیر شدند.
به کمک فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برداشت گیاهان بوته‌ای مقاوم با بهره‌مندی از فناوری بذر هیبری امکان پذیر شد.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.
فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به خودکفایی در طراحی و ساخت شعله‌یاب‌های صنایع نفت و گاز شدند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، معاون پژوهش و فناوری این صندوق را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ