طی حکمی از سوی معاون فناوری وزارت علوم پارک علم و فناوری گلستان به عنوان هاب برقراری ارتباط با کشور قزاقستان و مسئول پیگیری و توسعه تعاملات فناورانه و نوآورانه با این کشور برگزیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اطلاعات تکمیلی که تا الان صفحه پارک ملی توران منتشر کرده است، «یوزپلنگ آسیب‌دیده توران» نر بوده و برنامه قلاده‌گذاری یا تکثیر در اسارت برای این یوز نر تکذیب شده است.
آخرین ببر ایران در سال ۱۳۳۷ در پارک ملی گلستان شکار شد. مهمترین عوامل انقراض ببر در ایران شکار بی‌رویه آن، تخریب زیستگاه به ویژه خشکاندن تالاب‌ها و استفاده از طعمه مسموم بوده است.
براساس یک تفاهم نامه مشترک میان معاونت علمی، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، منطقه ویژه نوآوری پیام با حضور شرکت های دانش بنیان درحوزه هوافضا و فناوری اطلاعات راه اندازی می شود.
العین بعد از گذراندن تمام معاینات پزشکی و جسمی مورد نیاز، یونگ-وو پارک بازیکن کره ای را به خدمت گرفت.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
پارک محیط بان، اولین پارک سافاری ایران
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری (sciencia) ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.
محسن حدادی، محیط‌بان پارک ملی گلستان با انتشار ویدیویی از یک آهو و بره‌اش نوشته است: «لب جاده زاییده بود. دو سه روزی حواسمون به اون نقطه بیشتر بود. چون احتمال دزدیده شدنش بره‌هایش بالا بود.»
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری علوم پزشکی شهیدبهشتی با ارائه ۸ محصول خاص پزشکی خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت جتکو بازدید کرد.
مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: تور رسانه‌ای منطقه شکار ممنوع و پارک ملی لار در استان تهران ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه محیط زیست برگزار می شود.
ویدیویی جالب از توله خرس‌های قهوه‌ای در آغوش مادر در پارک ملی گلستان مشغول شیر خوردن هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه در یک ماه آینده خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از آمادگی کامل منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت در پارک جنگلی سرخه حصار خبر داد.
تصویری از پلنگ مادر و دو توله‌اش در پارک ملی گلستان که گرفته شده است.
شهردار منطقه۲۲ گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.
پیکر این مرحوم امروز از ساعت ۱۰ صبح از مقبل منزل پدری‌اش واقع در انتهای خیابان استاد جعفری، محله ابوذر، کوی آذربایجان به سمت گلستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ روز شنبه در مسجد نظیر وندی واقع در خیابان دکتر قریب (کوی فیروز)، روبروی پارک آنا برگزار خواهد شد.
بررسی وضعیت بودجه ۲۹ پارک علم و فناوری در لایحه ۱۴۰۲ نشان می دهد که بودجه پارک های سمنان، گلستان و خراسان جنوبی بیشترین رشد و بودجه ۲پارک آذربایجان شرقی و لرستان نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
با همکاری وزارتین علوم و بهداشت، پارک علم‌وفناوری دارویی در پژوهشگاه شیمی راه اندازی می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پارک ملی گلستان یکی از الگوهای مدیریت محیط زیستی کشور و جهان است
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
پارک جی سونگ، ستاره کره ای و سابق منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دوست صمیمی خود در این باشگاه نام برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ