فناوران یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید پتری دیش و فلاسک ویژه کشت سلول شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابتدا میوه‌ها با دست چیده و شسته می‌شوند. سپس آن‌ها را در ظروف مخصوصی که از خاک رس یا سرامیک ساخته شده‌اند، به نام گلدان‌های کانگینه قرار می‌دهند. گلدان‌ها با مخلوطی از گل و کاه مهر و موم می‌شوند که یک عتیق طبیعی هوا را ایجاد می‌کند.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
براساس تحقیقات ظروف پلی استایرن نهایت تا دمای ۶۰ تا ۶۵ درجه قابل استفاده است و به ناچار اگرمایعات داغ با دمای بیشتر از این مقدارمورد استفاده قرار می‌گیرد، باید صبرکرد دمای آن به ۶۵ درجه برسد بعد از این ظروف استفاده کرد، چون مواد شیمیایی آن مستقیما توسط مایعات داغ جذب می‌شود.
کارتن مهم‌ترین وسیله‌ای است که در زمان اسباب‌کشی مورد نیاز است. شما می‌توانید برای بسته‌بندی انواع وسایل خانه مانند ظروف آشپزخانه، ظروف شکستنی و مجسمه، کیف و کفش، کتاب، لباس و عروسک و وسایل تزیینی از کارتن و جعبه استفاده کنید.
هیچ چیز بدتر از این نیست که گرسنه باشید، اما نتوانید در ظرف غذای خود را باز کنید. مثلا اگر دلتان بخواهد از خیارشور یا کره بادام زمینی استفاده کنید ممکن است در شیشه آن‌ها را نتوانید به راحتی باز کنید. راه‌های زیادی برای باز کردن در یک شیشه با وسایل معمولی خانگی وجود دارد که ما در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.
هنگام پخت تخم مرغ، سفیده آن با ظروف چدنی واکنش شیمیایی برقرار می‌کند و موجب مضرشدن تخم مرغ می‌شود؛ بنابراین بهتر است برای طبخ آن از ظروف نچسب استفاده کنید.
پس از استفاده‌های فراوان پوشش‌های سرامیکی می‌توانند تغییر رنگ دهند. برای روشن‌سازی قابلمه‌ها، پراکسید هیدروژن ۳ درصد را به اندازه کافی کف ظرف بریزید تا سطح را بپوشاند. پراکسید هیدروژن باید حباب بزند، اگر اینگونه نباشد محلول تازه نیست و به یک محلول تازه نیاز دارید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک انبار ظروف بلور در جاده ورامین خبر داد.
معترضان به اصلاحات جنجالی قانون بازنشستگی در فرانسه از حمل ماهیتابه، قابلمه و ظروف فلزی منع شدند.
همزمان با سفرهای داخلی رئیس جمهور فرانسه با هدف دفاع از اصلاحات قانون جنجالی بازنشستگی، پلیس این کشور ظروف فلزی معترضان را ضبط کرد!
اگر شما فردی هستید که تمایل دارید ظروف را در سینک انباشته کنید تا از شستن آن‌ها اجتناب کنید، این مطلب را بخوانید.
موزه ظروف سلطنتی کاخ سعدآباد پس از ۴ ماه که به دلیل انجام پروژه های بهسازی تعطیل شده بود در روز ۱۲ بهمن ماه باز می شود.
گیاه لوفا یکی از طبیعی‌ترین ماساژورهای پوست محسوب می‌شود که علاوه‌بر اینکه برای مراقبت از پوست کاربرد دارد برای شست و شوی ظروف مختلف نیز مناسب است.
گیاه لوفا یکی از طبیعی‌ترین ماساژور‌های پوست محسوب می‌شود که علاوه‌بر اینکه برای مراقبت از پوست کاربرد دارد برای شست و شوی ظروف مختلف نیز مناسب است.
یک دکترای صنایع غذایی، درباره مناسب‌ترین ظروف قابل استفاده در مایکروویو توضیحاتی ارائه داد.
شیوع انواع سرطانها، ایجاد حس خستگی در بدن، عصبانیت و بی خوابی، کاهش پلاکت‌ها و هموگلوبین موجود در خون و تغییر کروموزوم‌ها از مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی است.
اداره‌کل استاندارد استان تهران در اطلاعیه‌ای از شناسایی و توقیف ۴ برند ظروف ملامین غیراستاندارد در استان تهران خبر داد
کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای
سارقان میلیاردی ظروف مسی به دام افتادند
قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در عرض ۵ سال، ۱۰ برابر شد و از هر کیلوگرم ۱۳۰۰ تومان در سال ۹۷ به هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان (با احتساب یارانه کشت) در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ افزایش یافت.
محققان به تازگی نوعی ماشین ظرفشویی شبیه سازی کرده اند که می‌تواند ۹۹ درصد از باکتری‌های موجود در ظروف را بدون مواد شوینده و تنها در مدت ۲۵ ثانیه از بین ببرد.
کارشناسان استاندارد در جریان بازرسی از بازار استان تهران، ۶ برند غیراستاندارد ظروف ملامین را شناسایی کردند.
مطالعه نشان می‌دهد که مواد شیمیایی موجود در محصولات پخت و پز محبوب از جمله تابه‌های نچسب خطر ابتلا به سرطان کبد را چهار برابر می‌کند.
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی برای توزیع نذور از ظروف یکبار مصرف گیاهی تخریب‌پذیر به شرط درج موضوع بر روی بسته بندی و برای نوشیدنی‌های داغ از ظروف کاغذی با لایه داخلی سفید رنگ استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ