به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران، تامین ارز و افزایش عرضه و همچنین کاهش نرخ ارز، باعث کاهش شش تا هفت درصدی قیمت انواع لپ تاپ، تبلت و پرینتر در هفته‌های اخیر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش قیمت نسبت به روز پنجشنبه گذشته همراه بود.
نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران، از ثبات قیمت‌ سکه در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته در بازار خبر داد و تاکید کرد که هر چند نوسان در طول هفته دیده شد اما در نهایت به قیمت‌های ابتدای هفته رسید؛ البته با توجه به کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، طلا در بازار داخل هم ارزان شده است.
قیمت سکه در پایان هفته سوم خرداد نسبت به روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد.
قیمت سکه در پایان هفته سوم خرداد نسبت به روز روز گذشته کاهش یافت و وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.
جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته، بیش از سه درصد کاهش پیدا کرده است.
نرخ گوشت قرمز با گرم شدن هوا رو به کاهش بوده و در ۱۰ روز اخیر به زیر ۴۰۰ هزار تومان رسیده است اما قیمت گوشت مرغ تازه نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته و به هر کیلو ۷۹.۸۰۰ تومان رسیده است.
قیمت پیاز کاهش جزئی داشته و در سطح شهر از هر کیلو بیش از ۳۰ هزار تومان به ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان رسیده است.
قیمت نفت در معاملات امروز بازار‌های جهانی به ۸۴.۲۸ دلار در هر بشکه کاهش یافت.
در جریان معاملات امروز بورس، قیمت ربع سکه بورسی با افت قیمت مواجه شد.
بهای گاز در اروپا در ماه دسامبر به دلیل گرم شدن غیرعادی هوا ۴۸ درصد کاهش پیدا کرد.
قیمت نفت دراخرین جلسه معاملاتی ۲ درصد کاهش یافت و دومین کاهش هفتگی متوالی خود را به دلیل نگرانی‌ها در مورد کاهش تقاضا در چین و اقدامات بیشتر برای افزایش نرخ بهره آمریکا ثبت کرد.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد کمتر از حد انتظار تورم آمریکا و امیدواری به آهسته شدن روند افزایش نرخ بهره در این کشور، اندکی افزایش یافت اما همچنان در مسیر ثبت کاهش هفتگی قرار دارد.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
نفت با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی‌های پرخطر در بازارهای گسترده‌تر، در بحبوحه چشم‌انداز ضعیف برای اقتصاد چین و اقتصاد جهانی، سود هفتگی خود را کاهش داد.
نفت با دور شدن سرمایه گذاران از دارایی‌های پرخطر در بازارهای گسترده‌تر، در بحبوحه چشم انداز ضعیف برای اقتصاد چین و اقتصاد جهانی، سود هفتگی خود را کاهش داد.
قیمت نفت در روز چهارشنبه پس از آن که داده‌های صنعتی نشان داد که ذخایر نفت خام در ایالات متحده بیش از حد انتظار افزایش یافته است، روند نزولی گرفت.
به دلیل تقویت ارزش دلار و افزایش امیدها برای پیشرفت در مذاکرات با هدف حفظ ادامه کریدور صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه، معاملات آتی گندم آمریکا در روز جمعه کاهش یافت.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی از ۴۰۰ هزار به ۲۹۵ هزار و روغن مایع ۹۰۰ گرمی از ۶۸ هزار به ۵۵ هزار تومان رسیده است.
قیمت مسکن بریتانیا کاهش یافت
امروز هر دلار در بازار توافقی به قیمت 29967 تومان معامله می شود.
در راستای تعامل و همکاری با دولت، انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در اطلاعیه ای لیست جدید قیمت انواع روغن نباتی برای اجرا از تاریخ ۱۱مردادماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ