صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور بنا دارد تا از دانشمندان و محققان برجسته علمی کشور در زمینه حرکت در مرزهای دانش جهانی حمایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
معاون گردشگری گفت: از واحدهای گردشگری سلامت باید حمایت شود تا با تسهیل روند اقدامات فعالان این حوزه، زمینه فعالیت مراکز غیررسمی برچیده شود.
به گفته رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون به ورزشکارانی که در حین فعالیت ورزشی دچار ضایعه نخاعی شده‌اند، به صورت ماهیانه کمک هزینه درمان پرداخت می‌کند.
با اعلام فراخوان پلتفرم «کانکت پلاس»، ایده‌های فناورانه متخصصان ایرانی با تجربه فعالیت در خارج از کشور حمایت می‌شوند.
منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کم نظیر رهبر انقلاب از سربازان خود در سنگر وکالت مردم در آغاز سال چهارم فعالیت مجلس نقطه عطفی در این دوره چهار ساله محسوب می‌شود.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
افخم صباغ، مدیرعامل موسسه مهر و ماه و فعال حقوق کودک: متاسفانه مداخله در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های مرتبط را به‌عنوان یک حق برای سازمان‌های مردم‌نهاد نمی‌پذیرند. در اینجاست که به سازمان‌های مردم‌نهاد فشار وارد می‌شود. شما درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان پرسیدید، ولی باید به شما بگویم که شبکه یاری کودکان کار از اردیبهشت‌ماه سال گذشته این فشار را تحمل می‌کند هرچند بعضی از اعضایش حتی زودتر از این‌ها تحت فشار بودند. همه این‌ها در شرایطی است که شبکه یاری کودکان، سابقه ۲۰ ساله فعالیت در این حوزه را دارد، اما به دلیل نبود قوانین و آیین‌نامه‌های مربوط به ایجاد شبکه، مجوز فعالیت نداشته است.
رئیس پارلمان روسیه پیشنهاد داد که فعالیت دادگاه لاهه در خاک این کشور باید ممنوع و هرگونه همکاری و حمایت از آن نیز مجازات شود.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از برنامه‌های این بنیاد برای ارتقای اثربخشی فعالیت نخبگان حوزه‌های تخصصی علوم پایه گفت و تاکید کرد: این کار در راستای تحقق مرجعیت علمی ایران است.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید تولیدکنندگان جوان که خط مقدم بخش کشاورزی فعالیت دارند،حمایت شود،گفت: مجلس از ارتقای بیمه کشاورزی درلایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حمایت می‌ کند
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از فعالیت ۱۹ صندوق جسورانه بورسی خبر داد و گفت: این صندوق ها به میزان ۵هزار و۴۰۰ میلیاردتومان از استارت آپها حمایت کرده اند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.
به نظر می‌رسد یک جریان و فعالیت عجیب به دنبال ابطال مصوبه حمایتی دولت از استارتاپ‌های بیمه با سو استفاده از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی است.
رقیب بهداد سلیمی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تبلیغات خود را آغاز کرد و خواستار حمایت ورزشکاران شد.
نماینده چین در نشست شورای امنیت از درخواست روسیه برای تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین حمایت کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بر اخذ میزبانی‌های مسابقات آسیایی و جهانی به ویژه در رشته‌های المپیکی و حمایت وزارت ورزش از ای مهم تاکید کرد.
معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه اعلام کرد که گروه‌های مسلح غیرقانونی تحت حمایت ایالات متحده فعالیت خود را در سوریه تشدید کرده اند.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ