ترور چهره‌های اهل سنت چندی پس از اتخاذ مواضع همسو با انقلاب اسلامی و علیه طرح و برنامه‌های گروهک‌های جدایی‌طلب، برای این تروریست‌ها تبدیل به یک رویه شده. رویه‌ای که حالا با ایجاد التهاب بیشتر در فضای استان بیش از پیش لازم است با یک برخورد قاطع به آن پایان داده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
بازیکن آلومینیوم می گوید که نمی داند چرا کمک داور صحنه واضح آفساید نعمتی روی تک گل پرسپولیس را اعلام نکرده است.
کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی برای خونخواهی و تقاص است و تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع)، از ابن ملجم ملعون گرفته شد. در حالی که سایر ائمه اطهار علیهم السلام که به شهادت رسیدند، در انتظار قیام امام زمان (عج) هستند تا قاتلان ایشان را قصاص کنند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: همه در مورد مسابقه با ژاپن صحبت می‌کنند اما ایران صرفا برای این بازی نیامده است.
اعلام دعوت شدن غفور از سوی رییس فدراسیون، آن هم یک هفته پیش از اعلام اسامی کادر فنی، خود ناگفته‌هایی از تحمیل و دخالت روسا در امور فنی تیم ملی دارد. این پازل با اضافه‌شدن افشاردوست به دستیاران عطایی کامل شده است...
احمد علیرضابیگی درباره سکوت خبری محمود احمدی‌نژاد در قبال اعتراضات مردم گفت: ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.
امیر سرلشکر موسوی بیان داشت: مهمترین هدف دشمنان ضربه زدن به رهبری بصورت عام و شخص حضرت آقا بصورت خاص است، چرا که به اعتراف همه دشمنان این مرد بزرگ با درایت خود همه طراحی آن‌ها را نقش بر آب کرده و همه توطئه‌های آن‌ها را با هوشمندی خنثی کرده است.
روند شکل‌گرفته در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، الگوی مدیریت کلان کشور طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ را دچار تغییر و تحول اساسی و مبنایی کرد. آنچه باعث شد چهره‌ای همچون میرحسین موسوی پس از سال‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی، به میانه میدان سیاست بازگردد (چنان که خود می‌گفت)، احساس‌خطر از شکل‌گیری همین روند انحرافی در اداره کشور بود.
رسالت نوشت: مردم از خود سؤال می‌کنند خاتمی، موسوی و کروبی چرا الان وارد ماجرای فتنه جدید شده‌اند؟ پاسخ روشن این است، دشمن در جنگ شناختی کم آورده سربازان ذخیره خود را احضار کرده است. آن‌ها هم به این احضار پاسخ مثبت داده‌اند که خللی در کاهش تولید محتوا، روی آنتن آشوب‌طلبی پدید نیاید!
زن دستفروش گفت: دیروز کنار متروی مولوی، مأمور شهرداری تمام جنس‌ها و داروندارم را با خودش برد. من حتی بساط هم نکرده بودم، هیچ راه‌بندانی نداشتم و فقط یک جنس را از داخل نایلونی بیرون آورده بودم که به یک مشتری تلفنی نشان دهم. مأمور شهرداری بساطم را از دستم کشید. وقتی اعتراض کردم و گفتم که به خدا باید اجاره خانه بدهم، کلام زشت و زننده‌ای گفت و رفت. از دیروز همه جا رفتم. از مأمور مترو و کارکنان منطقه از شهرداری پرس‌وجو کردم. هیچ‌کس سراغی از جنس‌هایم ندارد.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: آنچه که در خصوص شرح حال و وضعیت این جوان در رسانه‌ها مطرح شده صحت دارد اما، علت اینکه این جوان مبتلا به اتیسم در خیابان مولوی بوده است هنوز برای ما جای سوال دارد. خانواده اینطور عنوان کرده که فرزندشان را برای تفریح برده‌اند، اما برای سازمان این سوال پیش آمده که جوان مبتلا به اتیسم چرا باید در خیابان مولوی به تفریح برود؟ همکاران ما در حال پیگیری هستند.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی واکنش نشان داد
عباس عبدی می‌گوید: می‌پرسند درباره متن «موسوی» چرا نظر نمی‌دهم؟ تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس گفت: میرحسین موسوی نشان داد که از سردار همدانی کینه عمیق دارد چرا که سردار همدانی نگذاشت فتنه ۸۸ توسعه پیدا کند و کشور به هم بریزد.
تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران با کسب دو مدال طلا و یک نقره، نایب قهرمان جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ