روند شکل‌گرفته در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، الگوی مدیریت کلان کشور طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ را دچار تغییر و تحول اساسی و مبنایی کرد. آنچه باعث شد چهره‌ای همچون میرحسین موسوی پس از سال‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی، به میانه میدان سیاست بازگردد (چنان که خود می‌گفت)، احساس‌خطر از شکل‌گیری همین روند انحرافی در اداره کشور بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در تورنمنت پیک را به سودان واگذار کردند.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام بدون هری‌کین
شکست عجیب استقلال مقابل حریف لیگ دویی
الوحده با وجود درخشش ملی پوش ایرانی خود مقابل البطائح شکست خورد.
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم داماش تن به شکست داد.
روش حکمرانی ما، در چهار دهه گذشته اگر بن‌بست شکنی در عین تلاش برای جلوگیری از انجام خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی بود، امروز از یکطرف گرفتار پیچ و خم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نبودیم و از طرف دیگر اینهمه انتقاد از شورای نگهبان که فلسفه وجود آن «بن‌بست شکنی» است وجود نداشت. آنچه مهم است اینست که بدانیم دین را خدا برای آسان کردن کار‌ها و شکستن بن‌بست‌ها فرستاده نه برای سخت کردن زندگی و ایجاد بن‌بست.
سرمربی تیم ملی ایران پس از یک دهه دوباره توانست جام قهرمانی به دست بیاورد.
مقامات آمریکا درحالی بر ابزار تحریم تکیه می‌کنند که این ابزار بیش از چهار دهه، ناکارامدی خود را درقبال ایران نشان داده‌ و بسیاری از مقامات کاخ سفید نیز بر شکست کارزار مُهر تایید زده‌اند.
دینگ لیرن، ستاره آرام و دوست داشتنی شطرنج چین با شکست حریف روسی خود بعد از یک دهه به سلطه کارلسن پایان داد.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
روزنامه دیلی‌‍صباح ترکیه در گزارشی با اشاره به تجربه چند دهه اخیر ارتش و دولت آمریکا در جنگ‌های مختلف استدلال می‌کند که به احتمال زیاد اوکراین نیز به شکست‌های آمریکا اضافه خواهد شد.
در یک دهه اخیر بوندس‌لیگا به عنوان مقصد ایده‌آل ستاره‌های فوتبال ژاپن شناخته می‌شد اما در دو فصل اخیر، باشگاه اسکاتلندی سلتیک رکورد به خدمت گرفتن بازیکنان ژاپنی را شکست.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
تورم سالانه ژاپن در ماه اکتبر به بالاترین حد خود در سه دهه اخیر رسید.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تاکید بر اینکه رشادت‌های امروز بسیجیان زمینه‌ساز یک پیروزی بزرگ است، گفت: دنیا از ملت ایران بصیرت و ایستادگی را خواهد آموخت و مردم به همگان ثابت می‌کنند که اسلام ماندنی است و هر کسی مقابل شجره انقلاب بلند شود، شکست خواهد خورد.
شکست 2-1 اتلتیکو مادرید مقابل پورتو و تساوی بایر لورکوزن در دیگر بازی گروه باعث شد اتلتیکو هم با لیگ قهرمانان و هم با لیگ اروپا خداحافظی کند.
چرا قهرمانی به عظمت حسن یزدانی که تمام دنیا علاقه‌مند به دیدن کشتی‌های هنرمندانه‌اش هستند و بدون شک اکثریت ایرانیان هم مشتاق دیدن مسابقات او هستند و کشتی‌های او را تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و بیش از یک دهه است که با پیروزی‌های مکرر او شاد می‌شوند، اکنون نه‌تن‌ها باید تلخ‌ترین شکست اخیرش را در مقابل تیلور تحمل کند بلکه باید نگران افکار مردم هم باشد و احساس شرمندگی کند؟
بر اساس تحقیقات، توده عضلانی، هر دهه بعد از ۳۰ سالگی ۳ تا ۸ درصد کاهش می‌یابد. همچنین تغییرات طبیعی در بافت چربی که با افزایش سن به‌وجود می‌آید، می‌تواند بدن را به افزایش وزن وادار کند.
صدر به دنبال تحمیل چیزی است که با اجماع نمی‌تواند به دست آورد. برای دو دهه، نخبگان سیاسی عراق صدر را تحت کنترل داشتند. با این وجود، در سراسر طیف سیاسی بغداد، امروز تنها اتفاق نظر این است که نظم شکل گرفته عراق در دوره پس از ۲۰۰۳ میلادی شکست خورده است. سیستم در حال فروپاشی است.
پیکان دومین برد دو برصفر خانگی خود را این بار مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد و اولین شکست را به این تیم تحمیل کرد.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست‌گذاری‌های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ