باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر به دنبال بهترین پیشنهاد برای فروش کیلیان امباپه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.
رسانه‌های اوکراینی مدعی شدند که انفجار امروز در پل کریمه کار ارتش اوکراین و سرویس‌های امنیتی این کشور است.
رسانه‌های اوکراینی مدعی شدند که انفجار امروز در پل کریمه کار ارتش اوکراین و سرویس‌های امنیتی این کشور است.
گزارش‌های رسانه‌ای مرتبا از ثبت رکوردهای بالای دما در کشورهای مختلف جهان و چندین آتش سوزی جنگلی از جمله در کشورهای اسپانیا، ترکیه و آمریکا به دلیل گرمای شدید منتشر می‌کنند.
با گذشت چند روز از حضور مردم در خیابان‌های فرانسه رسانه‌ها از روز دوشنبه در خط خبری معین سعی کردند تا نشان دهند آرامش نسبی به خیابان‌ها بازگشته و اعتراضات به پایان خود رسیده است.
پنج‌نفری که سوار تایتان شدند آنقدری ثروتمند بودند که بتوانند نفری ۲۵۰۰۰۰ دلار برای گرفتن یک صندلی در این زیردریایی بپردازند تا بقایای تایتانیک را از نزدیک تماشا کنند. در جهانی که بسیاری از آدم‌ها برای حداقل‌ها تقلا می‌کنند، این حد از افراط‌گرایی می‌تواند از اسراف تا بی‌اخلاقی تعبیر شود و حس همدلی و دلسوزی ما را کاهش دهد.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
منابع صهیونیستی در گزارش‌های به برخی زوایای پنهان حادثه امنیتی امروز در مرز اراضی اشغالی با مصر اشاره کردند.
ناظران اقتصادی و مطبوعات پاکستان با استقبال از تصمیم دولت این کشور برای اجرای سازوکار تهاتر در تجارت با جمهوری اسلامی ایران، گفتند که حذف دلار در همکاری‌های بازرگانی تهران و اسلام‌آباد کلید خورد.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که سران رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با تاکید بر ضرورت برگزاری فوری رزمایش «خودروهای آتش» از ادامه عملیات نظامی ارتش در اطراف نوار غزه منصرف شده‌اند.
رسانه‎ها از سقوط یک جنگنده «اف- ۱۸» در پایگاه هوایی «ساراگوسا» در اسپانیا خبر می‌دهند.
کاتیا آنچلوتی، دختر سرمربی رئال مادرید، در استوری اینستاگرامش به تندی از رسانه های اسپانیایی انتقاد کرد.
شکست رئال مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همچنان سوژه رسانه‌های اسپانیایی است.
درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند لالیگا در حال مذاکره با داوران این لیگ است و قصد دارد آنها را راضی کند تا با کاهش 40 درصدی دستمزدشان موافقت کنند.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که بارسلونا در حال بررسی شرایط انتقال قرضی آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم، است.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، بعد از تساوی مقابل اسپانیا از بازیکنانش تمجید کرد و گفت بر خلاف تیترهای رسانه‌ای مانشافت یک تیم یکدست و همدل است.
آلمان در بازی امشب مقابل اسپانیا لباس اولش را با یک تغییر کوچک به تن کرد و با شورت سفیدرنگ به میدان رفت. رسانه‌های آلمانی از این ترکیب به عنوان ترکیب خوش‌یمن نام می‌برند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.
رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که نام داوید خیا، دروازه‌بان اسپانیایی، در فهرست لوئیز انریکه برای جام جهانی جایی ندارد.
رسانه‌های برزیلی از ژوائو گومس هافبک دفاعی برازیلی و ۲۱ ساله فلامنگو برای جانشینی کاسمیرو در تیم قهرمان اسپانیا اسم برده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مدیران منچستریونایتد به درخواست باشگاه بارسلونا به اسپانیا پرواز کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ