سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن مجید در سوئد را محکوم کرد و آن را رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول ندانست.
یک وبگاه فلسطینی با مقایسه رخدادهای اخیر در سوئد و فلسطین اشغالی، این اتفاقات را مرتبط با اندیشه‌های افراط‌گرایانه صهیونیست‌ها دانست.
عضو کادر رهبری جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد: رخدادهای قدس و مسجد الاقصی بسیار خطرناک است و بیت المقدس به عنوان یک شهر عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.
در شرایطی که کرملین می‌گوید این حمله تلفاتی نداشته و آسیبی به پوتین وارد نشده و برنامه‌های او را تغییر نداده، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبری شورای امنیت ملی آمریکا این اتهام‌زنی را رد کرده و معتقد است که کشورش ارتباطی به این رخدادها ندارد.
در تمامی این چهار بیانیه وزارت کشور، بدون قید واژه «مسمومیت» از واژگانی چون «التهابات ایجاد شده»، «رخدادها»، «اقدامات»، «وقایع»، «حوادث»، «ماجرا» و «مسایل پیش آمده» استفاده شده و وضع دانش آموزان را با واژگانی چون «بد حالی» و «بروز علائم» و «عوارض و ناراحتی دانش آموزان» توصیف کرده است.
۱۴۰۱، اولین سال قرن پانزدهم هجری شمسی به ویژه نیمه دومش، آن قدر حادثه و رویداد داشت که گزینش رویدادهای طول سال، به سادگی امکان‌پذیر نیست. با این حال تلاش شده خبرسازترین رویدادهای این سال در حوزه سیاسی در این مجموعه گردآوری شود.
دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت روز جانباز سخنرانی کرد و گفت که همه شواهد حاکی از این است که رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکسری بالگردهای جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.
پس از فروکش کردن ناآرامی در برخی از نقاط کشور و روشن شدن نیات غیرخیرخواهانه برخی از گروه های خارج نشین برای عموم مردم و عدم همراهی با رفتارهای این گروه ها کارشناسان و مسئولان ارشد کشور در حال آسیب شناسی و ریشه یابی این تحولات هستند و هریک از نگاه خود به اتفاقات اخیر کشور توجه می کنند.اما در این بین رهبر انقلاب اسلامی علاوه بر واکاوی این تحولات به ترسیم نقشه راهی برای عبور از این رخدادها پرداختند
آمریکا با ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک مرتکب شد؛تقویت محور مقاومت،افزایش نفوذ منطقه ای،توان موشکی و پهپادی ایران وشکست ترامپ تنها چند مورد از این رخدادها محسوب می شود.
نشست علمی تخصصی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهاد خانواده برگزار می‌شود.
در این روزهایی که شرایط حساسی داریم، عده ای تندرو که در مجلس هستند، هم حرف های ضرررسان می زنند و هم ادعا می کنند، مجلس انقلابی روی کار است. انشاءالله به وقتش نشان خواهیم داد، انقلابی بودن باید چطور باشد.
سال 1401 از نیمه گذشت و تقویم بیمه گری رخدادهای حساسی را در خود ثبت کرده است.
در پی تجمع‌های اعتراضی شب گذشته در مناطق مختلف شهر تهران، اطراف خوابگاه دخترانه "شهید سلامت" دانشگاه علامه طباطبائی نیز از تبعات ناآرامی‌ها در امان نماند و خساراتی به خوابگاه و دانشجویان وارد شد. معاون دانشجویی دانشگاه علامه ضمن تایید این خبر توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.
زاهدان- بیانیه شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان پیرامون رخدادهای تأسف‌بار ۸ مهر در زاهدان منتشر و در آن تعداد دقیق جان‌باختگان اعلام شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما تظاهرات مردمی و اعتصابات وسیع در فرانسه را که مبتنی بر مطالبات مسالمت آمیز شهروندان این کشور است، به دقت دنبال می‌کنیم.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
هیئت سازمان ملل در عراق «یونامی» از همه گروه های سیاسی این کشور خواست که از «تهدید و خشونت» پرهیز کنند.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی با تقدیر از زحمات ارزنده فعالان سخت‌کوش و دلسوز عرصه اطلاع‌رسانی و تحلیل رخدادهای خبری، خبرنگاران را منادیان آگاهی و ناشران دانایی در جامعه دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ