هواداران انگلیسی داور بازی با فرانسه را به این متهم کردند که یک پنالتی را در نیمه اول از آنها دزدیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
باشگاه یوونتوس از لباس دوم خود برای فصل جدید رونمایی کرد که واکنش های متفاوتی به همراه داشت.
برکناری محسن یزدی مدیر شبکه مستند با دستور وحید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، جنگ بر سر صندلی‌های مدیریتی در سازمان را کلید زد، اما چرا برکناری او تا این اندازه برای برخی اصولگرایان مهم بوده و نسبت به این روند واکنش‌های تند نشان داده‌اند؟
بیرانوند واکنش‌های جالبی را به شعارهای تند و باران سنگ و بطری هواداران استقلال نشان داد.
باشگاه رئال مادرید به واکنش های جنجالی خوان لاپورتا واکنش نشان داد.
دنیل مدودف پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های طرفداران الکساندر زورف در جریان دیدار مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز مونته کارلو، بازگشت رویایی به بازی داشت و در نهایت پس از سه ساعت و پنج دقیقه به برتری رسید.
ستاره های بایرن واکنش های متناقضی به جدایی یولیان ناگلزمان از این تیم داشتند.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش کشورهای عربی را به دنبال داشت.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
اظهارات تند نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، علیه زین الدین زیدان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
اعلام تصمیم امروز شورای فیفا برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان با حضور 32 تیم از طرف جانی اینفانتینو با واکنش‌های منفی گسترده‌ای مواجه شده است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
شماری از مقامات کشورهای بین المللی پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را تبریک گفتند.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
باشگاه بارسلونا بیانیه ای صادر کرده و به افشای خواسته های لیونل مسی قبل از جدایی، واکنش نشان داد.
حذف واژه دانشگاه از سردر دانشگاه بلخ با واکنش‌های تند فرهنگیان، نویسندگان و شماری از شهروندان عادی افغانستان روبرو شد. بسیاری از فرهنگیان و شهروندان افغانستان حذف این واژه را فارسی‌ستیزی دانستند.
اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.
تحولات عراق و نشست خبری مقتدی صدر با واکنش ها و استقبال مقامات، شخصیت ها و نهادهای داخلی و خارجی مواجه شده است.
علی کریمی که روزهای پرحاشیه ای را بعداز اظهارنظر در مورد نذری و کمک به نیازمندان و درپی آن واکنش تند و بی‌ادبانه یک آخوند، سپری کرده است، در واکنش به حمایت های صورت گرفته از او استوری زیر را منتشر کرد:
غیبت لیونل مسی در فهرست اولیه توپ طلا، واکنش‌های تند رسانه‌های آرژانتینی را به دنبال داشت.
«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».
طالبان بیش از ۳۰۰ روز می‌شود که دختران را از رفتن به مدارس بازداشته و با آنکه این تصمیم واکنش‌های تند جهانی را به همراه داشته است و، اما تصمیم طالبان مبنی بر مسدود ماندن مدارس به روی دختران همچنان پا برجاست.
ثبت‌نام مجدد نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیرماه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ