اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ریزنقش تراکتور صحبت‌های جنجالی پس از دیدار با پرسپولیس انجام داد.
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
رضا درویش می‌گوید پرداخت اصل قرارداد مورد اهمیت است و بازیکن نمی‌تواند با توجه به عدم دریافت آپشن‌ها فسخ کند.
همان‌گونه که پیش از این در بخشی از گزارش اشاره شد، انتصاب و انتخاب فردی با موقعیت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم درنظر گرفتن دو مولفه اخلاق و عقلانیت است. عبور از چهره‌ای مانند هاشمی‌گلپایگانی و تندروی‌های افراطی‌اش که داد قشر مذهبی را هم درآورد، امیدوارکننده بود، اما حضورش، بی‌هیچ تحلیل و واکاوی نشان داد که انتخاب فرد نادرست در چنین موقعیتی، برای جامعه و انقلاب اسلامی چه عواقب و خطر‌هایی می‌تواند داشته باشد.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
نویسندگان بیانیه که بی‌محلی همان اقلیت اغتشاشگر در پاییز امسال به اصلاح‌طلبان را دیده‌اند، گویی احساسی از جنس جاماندن از تحولات دارند. می‌دانند نه در بین ملت جایی دارند و رابطه خود را با نظام نیز بر هم زده‌اند. حال که آشوب‌های پاییز را شکست‌خورده می‌بینند، می‌خواهند فرصت‌طلبانه از انزوا درآیند. غافل از اینکه انزوای این آلزایمری‌ها ناشی از کنشگری سرتاپا تناقض خودشان است و تا با مردم و نظام صادق نباشند، در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
جوان نوشت: باید گفت روح حاکم بر این دو بیانیه براندازی و عبور از نهاد‌های قانونی جمهوری اسلامی است. منتها یکی به روش نرم و دیگری به روش سخت. از این روست که باید گفت این خاتمی و موسوی دو روی یک سکه‌اند.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
حمله تند درویش به رویانیان و بدهی‌هایش در پرسپولیس
محمدمهدی فروردین می‌گوید: برخی ورزشکاران، ذات‌شان، ذات خرابی است و هر کاری با آن‌ها بکنید و حتی احترام هم به آن‌ها بگذارید، قدرنشناسی آن‌ها به قوت خود، باقیست.
انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
فیلم حمله تند و زشت صداوسیما به علی دایی
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
حمله تند ساعی به وزیر ورزش و معاونش پولادگر
فن خال به همه می‌گوید تیمش فوتبال بازی می‌کند اما آنها فقط توپ را بلند می‌کردند. کار دیگری ندیدیم.
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
«رجانیوز» نوشت: نئولیبرال‌های اصلاح‌خواه ابایی از افتادن به ورطه‌ی سکولاریسم نیز نداشته و اگر شرایط اقتضا کند این مطالبه را نیز علم کرده و خواهان جدایی دین از سیاست شده و حتی حکومت پارلمانی را نیز مطالبه می‌کنند. فرقی هم ندارد شومنی، چون ضرغامی باشد یا تکنوکراتی، چون ...
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، همچنان به اعطای میزبانی جام جهانی به قطر معترض است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
کیهان نوشت: این یک فرصت برای صداوسیما هست که در چنین هنگامه‌ای، با شناخت ماهیت فرصت‌طلب برخی افراد معلوم‌الحال، نسبت به گزینش و همکاری با آن‌ها تجدید نظر کند.
فیلم حمله تند استیلی به تاج و سجادی؛ ناپاک
سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، سردار میرزایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران، سرهنگ رمضانی، فرمانده سپاه شهرستان بابل و سرهنگ بازبند، فرمانده سپاه بابلسر از شرکت خودروسازی خزر بازدید کردند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جریان اصلاحات می‌داند که جرم «تاج‌زاده» چیست، گفت: او به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار یک روزنامه‌نگار آمریکایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ