باشگاه یوونتوس از لباس دوم خود برای فصل جدید رونمایی کرد که واکنش های متفاوتی به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه‌های مختلف روان‌شناسان نظریات متفاوتی دربارۀ خلق‌و‌خوی کودکان دارند. بعضی‌ها معتقدند محیطی که کودکان در آن رشد می‌کنند تنها عامل موثر در ویژگی‌های خُلقی آنهاست، برخی دیگر تربیت والدین را ملاک ارزیابی قرار می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند مزاجِ کودکانْ موروثی است و مؤلفه‌های دیگر تأثیر چندانی ندارند. کدام گروه درست می‌گوید؟ آیا کودکی که از نظر ژنتیکی مضطرب است تا پایان عمر مضطرب می‌ماند؟ آیا واکنش‌های والدین و نحوۀ تعامل کودک با محیط نقشی در خصوصیات بزرگسالی‌اش ندارند؟ آیا شیوه‌های مختلف «فرزندپروری» بی‌فایده هستند؟
عکسی از از طواف حجاج اهل ترکیه در شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد. مردان ترکیه‌ای در این تصویر با حلقه زدن به دور زنان مشغول طواف خانه خدا بوده و در واقع به نوعی از آن‌ها محافظت می‌کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی به این تصویر واکنش‌های متفاوتی داشتند، از مثبت ارزیابی کردن این عمل تا نقد آن به شکل‌های مختلف.
واکنشها در کرواسی به شکست در بازی فینال، بسیار متفاوت با آن چیزی است که همه انتظار داشتند.
مدیرعامل پرسپولیس تهران در گفت‌وگویی زنده ادعایی جنجالی طرح کرد که ممکن است با واکنش‌های متفاوت روبرو شود.
هواداران فوتبال در فضای مجازی نسبت به توضیحات رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس واکنش‌های متفاوتی نشان داده‎‌‌اند.
مدل موی جدید ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.
مدل موی جدید ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته است.
فرقی نمی‌کند از چه موادی برای ماسک خانگی‌تان استفاده می‌کنید؛ به هر صورت باید ابتدا آن را روی قسمت کوچکی از پوستتان تست کنید؛ چون هر کسی پوست خاص خودش را دارد و ممکن است مواد مختلف روی پوست افراد واکنش‌های متفاوتی نشان بدهند.
ستاره های بایرن واکنش های متناقضی به جدایی یولیان ناگلزمان از این تیم داشتند.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
در روزهای اخیر واکنش های متفاوتی به احتمال تشکیل شورایی با حضور روحانی، خاتمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و علی لاریجانی نشان داده شد. با این حال ابطحی به خراسان گفت: اصل این خبر مبنایی ندارد و کسی از این افراد در جریان این شورا نیست.
حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش کشورهای عربی را به دنبال داشت.
خداحافظی گرت بیل، ستاره ولزی، در 35 سالگی با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است.
چندین‌ماه از کش‌وقوس مقوله حجاب و برخورد گشت ارشاد می‏گذرد که واکنش‏های اجتماعی متفاوتی نسبت به این موضوع وجود داشت.
هادی چوپان چند روز بعد از کسب ساندو در لاس وگاس از سوی یکی از قهرمانان قدیمی مسترالمپیا به چالش کشیده شد.
عملکرد عبدالرزاق حمدالله، در دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه، واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران مراکش به دنبال داشت.
هواداران انگلیسی داور بازی با فرانسه را به این متهم کردند که یک پنالتی را در نیمه اول از آنها دزدیده است.
شهردار تهران گفت: سازمان فناوری های نوین و سازمان فاوا دارای مسئولیت های متفاوت هستند و موضوع فعالیت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.
بعد از انتشار فیلم حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی، واکنشهای متفاوتی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مشاهده شد که در این فیلم میبینید.
شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش‌های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی همراه بوده است.
شکست روز گذشته اتحاد کلباء برابر البطائح با واکنش های گسترده و متفاوتی میان کارشناسان فوتبال و هواداران تیم فرهاد مجیدی به همراه داشت.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما قیمت‌ها برای اولین افزایش هفتگی خود از اواسط آوریل تعیین شده بود زیرا نرخ دلار از بالاترین سطح دو دهه گذشته کاهش یافت و نگرانی‌ها در مورد رشد اقتصادی ایالات‌متحده باعث احیای تقاضای امن شد.
انتشار تصاویری از اردوغان با ۴ رییس جمهور ایران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ "این چرا تموم نمیشه" با واکنش های متفاوتی مواجه شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ