اظهارات تند نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، علیه زین الدین زیدان واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که تمام خانواده‌اش خارج از کشور است و می‌گوید مرگ بر آمریکا؛ مردم می‌گویند اگر آمریکا بد است چرا بچه‌های شما آنجا هستند؟! نباید بچه‌شان را به آمریکا بفرستند و یا اگر فرستادند یک اعلام برأت کنند و بگویند این‌ها از ما نیستند.
اقدامات تنش‌برانگیز اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین موجب خشم کشورهای عربی شده است.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
در پی موج همبستگی جهانی با ساکنان جنین در جریان یورش نظامی بی‌سابقه صهیونیست‌ها به جنین، دولت نروژ با محکوم کردن خشونت صهیونیست‌ها با مردم فلسطین ابراز همبستگی و حمایت کرد.
حضور رئیس جمهور فرانسه و همسرش در کنسرت موسیقی همزمان با گسترش دامنه اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه در قتل نوجوانی توسط پلیس موجی از اعتراضات گسترده به رفتار نامسئولانه وی برانگیخت.
هتاکی به قرآن کریم در سوئد خشم جهان اسلام و موج شدید محکومیت، به این اقدام شنیع که با چراغ سبز پلیس این کشور اروپایی به نام آزادی بیان انجام شد را به دنبال داشته است.
پس از اینکه ۲ نوجوانِ در تعقیب پلیس در سانحه تصادف جان باختند، موجی از خشم و ناآرامی مردمی «کاردیف» انگلیس را فراگرفت.
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به توافق تهران و ریاض در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک، گفت: هر اقدامی که موجب خشم دشمن صهیونیستی بشود، گامی در جهت صحیح است.
انتشار تصاویری از محموله های به اصطلاح کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
انتشار تصاویری از محموله های کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
برخورد دوگانه سازمان ملل و دیگر کشورهای غربی با موضوع زلزله در سوریه و ترکیه، موجب تشدید خشم سوری‌ها از این سیاست ها شده است.
انتشار فیلم شکنجه و قتل جوان سیاه‌پوست آمریکایی، بار دیگر موجب افزایش خشم و انزجار افکار عمومی در آمریکا شده و تظاهرات گسترده‌ای در شهرهای مختلف این کشور برگزار شده است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که دولت مصر فروش کانال سوئز را برای کمک به بازپرداخت بدهی‌ها در نظر گرفته و این گمانه زنی باعث تنش و خشم مصری‌ها شده است. دولت برنامه‌اش برای فروش سوئز را رد کرده است. با این وجود، به دو دلیل ترس ایجاد شده درباره فروش کانال سوئز می‌تواند موجه باشد.
یک معلم در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل رفتار نژادپرستانه خود با دانش آموزان مسلمان هنگام اقامه نماز در مدرسه موجی از خشم را در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
رامین رضاییان، مدافع راست با تجربه تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات امروز موجب خشم و فریاد کارلوس کی‌روش شد.
رامین رضاییان، مدافع راست با تجربه تیم ملی فوتبال ایران در تمرینات امروز موجب خشم و فریاد کارلوس کی‌روش شد.
انتشار تصاویر برگزاری مراسم «هالووین» در ریاض با حمایت هیأت سرگرمی سعودی، در شبکه‌های اجتماعی موجی از خشم و تمسخر را به همراه داشت.
«امیر» با دیدن پیامک‌ها سخت برآشفت و در جست وجوی فردی برآمد که پیامک‌های مزاحمت گونه را برای خواهرش ارسال کرده بود. خشم و عصبانیت در چهره اش موج می‌زد و به هر شیوه‌ای برای پیداکردن مالک شماره تلفن متوسل می‌شد تا این که به نزد یکی از دوستانش رفت و شماره تلفن فرد مزاحم را در گوشی او ثبت کرد، اما ناگهان چشمانش از تعجب گرد شد و چشم به نامی دوخت که بر صفحه گوشی تلفن دوستش نمایان شده بود. او را می‌شناخت!
واکنش عجیب و زشت هواداران شالکه به مصدومیت مارکو رویس، موجب خشم طرفداران دورتموند شده است.
یک اظهارنظر نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.
امضا کردن دفتر یادبود مرگ ملکه الیزابت توسط کاپیتان لیورپول جنجالی شده و با موجی از انتقاد از طرف هواداران این تیم مواجه شد.
در ۴۸ ساعت پس از انتشار خبر بازگشت تاج به فوتبال، بیش از 6 میلیون توییت و کامنت علیه او در فضای مجازی منتشر شد. موج ناامیدى، خشم و پریشانى مردم از این فاجعه قابل انکار نیست
متهم درباره انگیزه خود از ارتکاب این جنایت وحشتناک ادعا کرد: همسرم مدام با گوشی تلفن سرگرم بود و در فضا‌های مجازی دوستانی پیدا کرده بود و با آن‌ها ارتباط داشت که من همواره به این ماجرا مشکوک بودم و او را سرزنش می‌کردم که در نهایت نیز همه این اختلافات از گذشته تا به حال موجب خشم ناگهانی ام شد و او را مقابل چشمان دو فرزندم به قتل رساندم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ