تحولات عراق و نشست خبری مقتدی صدر با واکنش ها و استقبال مقامات، شخصیت ها و نهادهای داخلی و خارجی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در یکی از پیام رسان های داخلی درباره تعطیلی برخی سکوها در روزهای اخیر واکنش نشان داد.
باشگاه یوونتوس از لباس دوم خود برای فصل جدید رونمایی کرد که واکنش های متفاوتی به همراه داشت.
کشورهای غربی در بیانیه‌های جداگانه ای اعلام کردند که تحولات روسیه را از نزدیک دنبال می‌کنند، از طرفی رئیس جمهور بلاروس نیز در تماس با پوتین در جریان آخرین تحولات این کشور قرار گرفت.
بررسی ابعاد شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال واکنش‌های کوبنده آتی از سوی نیروهای مقاومت از محورهایی است که روزنامه مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
ویدیویی از یک سنگر در جبهه های اوکراین منتشر شده است که در آن، شلختگی در مراقبت از تجهیزات نظامی واکنش‌ زیادی را در پی داشته است.
ستاره های بایرن واکنش های متناقضی به جدایی یولیان ناگلزمان از این تیم داشتند.
گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه از توافق میان تهران و ریاض استقبال کردند.
نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به توافق ایران و عربستان از کابینه نتانیاهو انتقاد کرد و گفت که این توافق شکستی مفتضحانه برای دولت رژیم صهیونیستی بوده و در نتیجه ضعف و اختلافات داخلی بوجود آمد.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به سودان سبب واکنش هایی شده است.
حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه را محکوم کردند.
حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در اردوگاه جنین در کرانه باختری واکنش کشورهای عربی را به دنبال داشت.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت «احمد عاطف دراغمه» جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست ها شدند.
هواداران انگلیسی داور بازی با فرانسه را به این متهم کردند که یک پنالتی را در نیمه اول از آنها دزدیده است.
شماری از مقامات کشورهای بین المللی پیروزی لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل را تبریک گفتند.
طرح ادعای ارسال تسلیحات از سوی ایران برای حمایت نظامی از روس‌ها موضوعی است که می‌تواند تبعاتی جدی را بر آینده مناسبات ایران و غرب به همراه داشته باشد. حتی برخی از ناظران سیاسی بر این باور هستند که این موضوع می‌تواند تاثیری عمیق را بر آینده مذاکرات برجام برجای بگذارد. همین امر واکنش‌های را در سطح داخلی نسبت به هر گونه ورود ایران به جنگ اوکراین به همراه داشته است
انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور جدید عراق واکنش هایی را در داخل و خارج از این کشور به دنبال داشت.
انتخاب عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور جدید عراق واکنش هایی را در داخل و خارج از این کشور به دنبال داشت.
سوریه در واکنش به قرارداد تسلیحاتی جدید میان آمریکا و تایوان، ضمن محکومیت دخالت های آمریکا در امور داخلی چین و اقدامات بی ثبات کننده واشنگتن، بر پایبندی دمشق به اصل «چین واحد» تأکید کرد.
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
گروه های مقاومت عراق به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان دادند.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.
آن طور که از نمایندگان جناح‌های مختلف مجلس شنیده می‌شود، به رغم همه واکنش‌های عمومی به ماجرای سفر جنجالی و همچنین همراهی برخی جناح‌های داخل مجلس و افرادی در داخل دولت در افشای این ماجرا و عمومی شدن آن، محمد باقر قالیباف برای یک سال دیگر هم در قامت ریاست مجلس شورای اسلامی حضور خواهد داشت؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ