غیبت لیونل مسی در فهرست اولیه توپ طلا، واکنش‌های تند رسانه‌های آرژانتینی را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه معتبر آمریکایی گفت: همزمان با نشست سازمان ناتو در لیتوانی، زلنسکی در توییتی جنجالی با طعنه به کشورهای غربی در عدم جدیت در پیوستن کی‌یف به ناتو، خشم و آشفتگی مقامات غربی را برآشفت.
ژول کنده از ادامه پیدا کردن شایعات درباره مشکلات او با ژاوی خشمگین شده و به یک رسانه اسپانیایی پاسخی تند داد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد از چلسی به دلیل درز کردن اطلاعات پیشنهاد اخیرش برای جذب میسون مونت عصبانی است.
رسانه‌های عبری زبان از خشم شدید محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به سخنان یک مقام نظامی این رژیم در خصوص احتمال وقوع جنگ بزرگ در منطقه خبر دادند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
تنش بین نواک جوکوویچ و کمرون نوری در مسترز رم سوژه رسانه های مختلف شد.
گلی که کیلیان امباپه در دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل لوریان به ثمر رساند با اعتراض شدید تیم مهمان مواجه شد.
سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در تمرینات این تیم مورد توجه رسانه بیلد قرار گرفته است.
کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!
مدیران برنامه‌‌های گاوی، ستاره بارسا، گزارش‌های اخیر درباره رفتارهای نامناسب این ستاره جوان را تکذیب کرده و آن را تلاش رسانه‌های مادریدی برای لکه‌دار کردن نام او خواندند.
انتشار تصاویری از محموله های به اصطلاح کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
انتشار تصاویری از محموله های کمک رسانی انگلیس به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه در شبکه های اجتماعی، موجی از خشم عمومی را ایجاد کرده است.
خشم شدید فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر البطائح، به سوژه رسانه های اماراتی تبدیل شد.
یک رسانه لبنانی از کارشکنی ریاض در حل و فصل بحران مربوط به ریاست جمهوری لبنان و ناخرسندی سعودی از ورود قطر به پرونده لبنان پرده برداشت.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
رسانه اسپانیایی مارکا در واکنش به حرکات مراکشی‌ها که به شدت عصبانی بودند نوشت: خشم، یادگار اشرف حکیمی و مراکشی بود که منتظر اهدای مدال به کرواسی نشدند.
فیفا برنامه ای برای جریمه کردن گرانیت ژاکا ندارد و این باعث خشم شدید مردم و رسانه های صربستان شده است.
امام جمعه قم با بیان اینکه بسیجی پیرو مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است گفت: بسیج به همین دلیل باعث خشم دشمنان شده و اگر امروز می‌بینیم صدای شیاطین با کینه توزی از رسانه‌های دیکتاتور معابانشان بر علیه بسیج به کار گرفته می‌شود، برای این است که می‌دانند تا روحیه و تفکر بسیجی در میان ملت ایران موج آفرینی می‌کند، آمریکا و صهیونیست‌ها و دنباله رو‌های آن‌ها در منطقه کاری از پیش نخواهند برد.
رسانه های عبری از موافقت رژیم صهیونیستی تحت فشارهای آمریکا با تأمین مالی ارسال «مواد راهبردی» به اوکراین خبر دادند اما به علت جلوگیری از خشم روسیه از افشای ماهیت این مواد خودداری کردند.
کریم باقری خود را به صحنه جنجالی بازی ملوان و پرسپولیس رساند تا به شیوه خودش سرمربی ملوان را آرام کند اما این اقدام به مذاق انزلی‌چی‌ها خوش نیامد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توطئه و خشم دشمن علیه جمهوری اسلامی ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر این نظام است، گفت: دشمنان ما در مسیر نابودی هستند و مدافعان آن‌ها در رسانه‌های معاند بدانند که عاقبتی جز دولت‌های وابسته در انتظار آن‌ها نیست.
مجادلات لفظی میان ساپینتو با داور مسابقه و مربی گل گهر، در رسانه های پرتغالی بازتاب وسیعی داشت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقان که این روزها جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند باید از خشم ملت بترسند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقان که این روزها جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند باید از خشم ملت بترسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ