یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید دو مشکل را حل کنیم؛ یک، باید وحدت و انسجام داخلی را اصلاح کنیم و از اقلیت و غیر خواص بودن بیرون بیاییم و بر اساس کارشناسی عمل کنیم و دیگری اینکه با دنیا آشتی کنیم. اگر در این وضعیت این مسأله را حل نکنیم مشکل برطرف نخواهد شد.
تذکر خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره استفاده نکردن از کارتخوان و قرارداد نداشتن بیمارستان‌ها و مطب‌ها با بیمه‌های پایه درمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حیدری با بیان اینکه وزارت بهداشت نظارت بر موضوع تولد‌های تقویمی را به صورت جدی پیگیری می‌کند، گفت: بعد از گذشتن تاریخ تقویمی خاصی که پیش می‌آید، مانند ۱۴۰۲.۰۲.۰۲، حتما به صورت اعلام نشده از مراکز درمانی مختلف نظارت به عمل می‌آوریم تا بتوانیم اعمال قانون لازم را انجام دهیم. در عین حال برخورد با پزشکان خاطی در حیطه نظام پزشکی تعریف شده، معمولا ما پزشکان متخلف در این زمینه را هم به سازمان نظام پزشکی ارجاع می‌دهیم تا در کمیسیون انتظامی نظام پزشکی، برخورد لازم صورت گیرد.
با پیگیری کادر درمان بیمارستان، هم‌اکنون حال میرحسین موسوی بهتر شده و در کل، روند بهبودی مورد رضایت می‌باشد.
روزنامه رسالت درباره آمار بالای مهاجرت پزشکان نوشت: از منظر برخی کارشناسان، این موضوع ناشی از تولید خبر سازمان نظام پزشکی در ایام تصویب بودجه برای تغییر تعرفه‌ها به نفع پزشکان است!
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره انجام سونوگرافی زنان توسط پزشکان مرد توضیح داد: در بیمارستان‌های دولتی بیمارستان‌ها موظف شده‌اند که قانون انطباق رعایت شود و خدمات خانم‌ها تا جای ممکن توسط خانم‌ها ارایه شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت درباره تاج پهلوی می‌گوید: برخی مواقع مسئولین حرف‌هایی می‌زنند که برای مملکت هزینه و مشکل ایجاد می‌کند.
کادر پزشکی استقلال در تلاش است تا سیدحسین حسینی را به مسابقه با ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر برساند.
سازمان زندان‌ها عنوان کرد: هر مددجویی فارغ از جرم ارتکابی، از لحظه ورود تا تمام دوران حبس، «دسترسی» ۲۴ ساعته و «رایگان» به پزشکان عمومی و یا متخصص و نیز داروی تجویزی دارد که حتی نحوه «مصرف» دارو هم تحت نظارت تیم پزشکی است.
توتونچی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۷۴ قانون مالیات‌های مستقیم، دستور رسیدگی با اولویت بالا در این زمینه صادر شده است و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع، دفتر حقوقی سازمان، اقدام به تشکیل پرونده قضائی ویژه برای ایشان و ارجاع به قوه قضائیه خواهد نمود تا متخلفین، اعم از صاحبان حساب، کارت یا دستگاه پوز و هم استفاده‌کنندگان از آن، به اشد مجازات محکوم شوند.
محمد عباس‌تبار، بازیکن جوان شهرداری همدان، درباره نحوه اطلاعش از بیماری سرطان و شرایط فعلی خود صحبت کرد.
مسواک کشیدن خشن می‌تواند، باعث تحلیل رفتن لثه در محل اتصال به دندان شود.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
نمایندگان مجلس فقط به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و برای یک جراحی ساده ۶۰ میلیون تومان می‌پردازند!
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
مسعود پزشکیان: توصیه اینجانب پرهیز از ایجاد فضای تشنج و درگیری و دوری از افراد تخریب‌گر و پیگیری خواسته‌ها از طریق قانون می‌باشد.»
مصدومیت مدافع راست استقلال هنوز به طور کامل بهبود نیافته و کادرفنی منتظر اعلام نظر پزشکان درباره او هستند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره علت بروز مشکلاتی در اجرای طرح دارویاری اظهار کرد: علت آن است که یا پول ندارند و یا این‌که دیر به دیر پول می‌دهند و یا اصلا درست پول نداده و به مریض می‌گویند که بعدا بیا پولت را بگیر.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ