نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این روز‌ها بحث اضافه برداشت‌ها یا بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی بسیار زیاد شده است. این عوامل دست به دست هم داده اند تا رشد پایه پولی نیز افزایش معنی داری داشته باشد. برای حل این مشکلات باید از یک سو اجازه دست درازی دولت به منابع بانک‌ها داده نشود و از سوی دیگر بانک‌های بد و پرریسک یا بانک‌هایی که نمی‌توانند تراز مالی خود را حفظ کنند، جریمه شوند یا برخورد سنگینی با این بانک‌ها انجام شود.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد یک دستگاه خودروی تریلر بر اثر نقص سیستم ترمز با ۲۱ خودروی سبک و سنگین در محور دماوند - فیروزکوه محدوده بلوار منطقه گیلاوند برخورد کرده است.
پلیس به صورت شبانه‌روز و حتی در روز‌های تعطیل بزرگراه‌های شهر را رصد می‌کند تا در صورت مشاهده موتور سیکلت‌های سنگین با آن‌ها طبق قانون برخورد کند.
برخورد سنگین بیرانوند و عزت‌اللهی که منجر به مصدومیت شدید هر دو بازیکن و تعویض بیرانوند با نیازمند شد.
مشهد- عصر امروز برخورد چهار خودرو در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.
نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۳ در حالی از روز جمعه با حضور سه نماینده ایران آغاز می شود که ناهید کیانی در قرعه ای سخت، کار دشواری برای رسیدن به سکو قهرمانی دارد.
کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!
خوش شانسی یک موتور سوار از احتمال له شدن زیر تریلی با بار سنگین نجاتش داد.
اداره راه آهن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک قطار باری خالی از زغال سنگ با برخورد با سنگی بزرگ در امتداد ریل در ویرجینیای غربی از ریل خارج شد و سه خدمه آن مجروح شدند.
مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، تولید سالانه گوشت دام سبک و سنگین را حدود ۹۰۰ هزار تن برآورد کرد.
برخورد سنگین دیبو مارتینز و ارلینگ هالند روی یک صحنه نزدیک بود به آسیب جدی این دو بازیکن منجر شود.
محاسباتی از میانگین اتلاف وقت روزانه تهرانی‌‌‌ها در ترافیک وجود دارد که این مقدار را نزدیک ۴۰‌دقیقه اعلام کرده است. با این حال برآوردهای جدید نشان می‌دهد این مقدار تا یک ساعت نیز می‌‌‌رسد. مبتنی بر این برآورد جدید شهروندان شاغل تهرانی معادل حدود ۴۰ روز کاری در هر سال را باید در ترافیک سنگین سپری کنند که مقدار قابل‌توجهی است.
تیم ملی ایران در این دوره از مرحله گروهی صعود کرد اما به سه قدرت اروپایی برخورد کرد که بازی با آنها می‌تواند تجربه گرانبهایی برای هندبال ایران باشد.
برای دهه‌ها، دانشمندان در مورد اینکه این فلزات سنگین از کجا آمده‌اند و چطور به کره زمین رسیده‌اند، نظریه‌هایی را مطرح کرده‌اند. ایده اصلی این بود که یک اتفاق در پی یک رویداد کیهانی بسیار خشن، مثل برخورد بین دو ستاره نوترونی رخ داده.
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
پس از برخورد یک فضاپیمای متعلق به ناسا با سیارکی در اوایل سال جاری دنباله‌ای عظیم از خرده سیارک‌ها به وجود آمده که اطلاعات زیادی از سنگ‌های فضایی و چگونگی مدیریت هرگونه صخره‌ای که تهدیدی برای زمین به حساب می‌آید، فراهم می‌کند.
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با آن دسته از آشوب گرانی که ادعا می کنند فریب خوردند و یا جو زده شدند باید با رویکرد رحماء بینهم برخورد کنیم و ضمن گرفتن تعهد کتبی و مستند از آنها که دیگر در چنین صحنه هایی حضور پیدا کنند آنها را آزاد کنیم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ریزش ناگهانی نبود و این ریزش در ادامه علمیات تخریب کنترل شده، انجام شد، گفت: این ریزش براساس محاسبات بود و دقیقا در همان محل مشخص شده ریزش انجام گرفته، اما متاسفانه سنگی از ساختمان جدا شده و با یک خودرو که سرنشین آن یک خانم بوده برخورد کرده و منجر به فوت آن خانم شد و باید این موضوع که چرا این ریزش کنترل شده منجر به فوت یک نفر شده، بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران: این سیل پس از بارش سنگین باران در دقایق انتهایی پنجم مرداد ماه به راه افتاد و از سمت شمال امامزاده داوود (ع) و از طرف بازارچه قدیم با عبور از رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف به درب بسته امامزاده برخورد کرد که با شکستن درب آستان، سیل با هرچه بر سر راه خود داشت اعم از اجناس رستوران‌ها و مغازه‌ها و وسایل سنگین و سبک وارد صحن امام حسین (ع) آستان مقدس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ