نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: استیضاح وزیرکشور باید به دلیل عملکردش در اعتراضات ۱۴۰۱ و حوادث زاهدان باشد نه آن نامه معاون سیاسی!
نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه نیازمند بازنگری در چرایی حوادث تلخ ایام اخیر هستیم، گفت: دیدگاه جمهوری اسلامی در خصوص جایگاه زنان بسیار مترقی است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی حوادث سال جاری را در مقایسه با اتفاقات ۹۸ محدودتر و البته متفاوت‌تر دانست و گفت: ما صدای معترضین را می‌‎شنویم، اما صدای اغتشاشگران شنیده نخواهد شد، چون اساساً هدف این دو متفاوت است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی، انقلابی کسی است که یک نفر را نسبت به انقلاب خوش‌بین کند و ضد انقلابی کسی است که با خصلت ثروت اندوزی و زیاده خواهی اش مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
محمودزاده، نماینده مهاباد: در یک ماه گذشته براساس آمار‌های غیررسمی ۱۰۵ نفر در مناطق کردنشین کشته شده اند / آقای رئیسی و وزیر کشور باید پاسخگو باشند و پیگیری کنند چه کسی تیر جنگی به مردم شلیک کرده است/ چرا به فشار‌ها و امنیتی کردن فضای شهر‌های کردنشین پایان نمی‌دهید؟ / به خاطر کشتن کولبران و سوخت بران از وزیر کشور طرح سوال کردم، اما رئیس کمیسیون امور داخلی می‌گوید سوال شما را فعلا به صحن نمی‌فرستم؛ می‌گوید از من به رئیس مجلس شکایت کن _ جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی مجلس: سوال نماینده مهاباد در خصوص کولبران از سوی وزارت کشور در حال بررسی است / سوال او درمورد مهسا امینی موضوعیت نداشت، چون پاسخ آن به تمام ملت ایران داده شده / نباید مجدداً در داخل مجلس انقلابی بیاییم و فتنه‌ای برپا کنیم
علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: الان به نظر من وقت دلجویی، همگرایی و وحدت است و ما باید زمینه چالش و اختلاف را حل کرده و این آتشی که در خانه ما افتاده را خاموش کنیم.
نماینده زاهدان در مجلس گفت: بیش از شش ماه است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به وزیر کشور و معاونان ایشان هشدار دادیم که استان آبستن حوادثی است و فکری به حال وضعیت مدیریتی استان کنند، اما اقدامی صورت نگرفت.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در حال تذکر به دلیل حوادث زاهدان و خاش، تحمل نمی‌شود و میکروفن او را قطع کردند
نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در این شهر گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی راهکارهای تقویت تدابیر امنیتی در اماکن مذهبی و عمومی را با دستگاه‌های ذیربط بررسی خواهد کرد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس افزود: یکی از خبرگزاری‌ها پایش کرده است که شبکه‌های رسانه‌ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و این‌ها را باور نکنید.
رئیس کمیسیون قضایی با بیان اینکه ابتدا باید در طرف سعودی نشانه‌ای از تمایل به برقراری مجدد ارتباط دیپلماتیک با ایران باشد، عنوان کرد: شیوه گفت‌وگو این نیست که با یک دست خنجر در پهلوی ایران بزنند و دست دیگر را با هدف حسن نیت به سمت ایران دراز کنند.
نماینده سابق مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: صداوسیما برنامه‌هایی پخش می‌کند که انگار مملکت گل و بلبل است.
چنارانی در خصوص بازداشت تعدادی از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران طی چند روز اخیر و پیگیری این بازداشت‌ها از سوی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صد در صد مطمئن باشید اگر وابستگی خاصی به گروهک و یا جایی نداشته باشند، یک رأفت بسیار خوبی شامل این عزیزان هم می‌شود.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در بین بازداشتی‌ها قطعا بین کسانی که جرم خشن، سنگین و سخت انجام دادند با کسانی که ممکن است تحت هیجانات و احساسات کاری انجام داده باشند، تفکیک صورت خواهد گرفت.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حوادث اخیر دشمنان و معاندان با انتشار اخبار کذب میدان‌داری کردند و این امر نشان می‌دهد هنوز در فاز رسانه نیازمند سرعت و کیفیت بخشیدن به اطلاع رسانی هستیم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ