رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.
سید غنی نظری خانقاه، نماینده کوثر و خلخال در مجلس گفت: واگذاری خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس باید شفاف شود. آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟ گفتم به والله نگرفته‌ام./ خبرگزاری دانشجو
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تحقیقات گسترده نهادهای امنیتی با نظارت مجلس در خصوص مسمومیت دانش آموزان در حال انجام است.
یک نماینده مجلس گفت: معتقدم وزارت خارجه باید در پروژه FATF فعال‌تر عمل کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس و افکار عمومی را متقاعد کند، زیرا به هر شکل یک پروژه بین‌المللی است که نپذیرفتنش تبعات دارد، البته پذیرفتنش هم ممکن است تبعاتی داشته باشد اما به هر حال باید همواره آن درصدی که برای کشور فایده دارد و موثر است بیشتر مدنظر وزارت خارجه باشد و محورهایش را برای دستگاه‌های مختلف از جمله خود مجمع تشخیص تشریح کند.
مهدی باقری، نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی از حواشی ایجاد شده در پی مواجهه نقدعلی، نماینده خمینی شهر و ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی توضیحاتی ارائه کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که از امضاکنندگان تقاضای استیضاح وزیر بهداشت نبوده و در شرایط فعلی استیضاح وزیر را به مصلحت کشور نمی داند.
علیرضابیگی گفت: رهبر انقلاب، گزارش‌های مراجع را قبول نکرد و خودشان شخصاً به موضوع ورود کردند، حتی تغییر رییس نیروی انتظامی هم، ریشه در این موضوع دارد و وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.
وحیدی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس گفت: بهتر است جای اینکه بپرسیم دانش آموزان چند روز تعطیل بوده اند، بپرسیم چند روز به مدرسه رفته اند.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
دلخوش گفت: بخش احکام لایحه بودجه پیش از اعلام سیاست های رییس جدید بانک مرکزی به مجلس ارسال شده است. باید ببینیم دولت در این خصوص می خواهد چکار کند!
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره مصوبه اخیر هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا به امروز هیئت محترم عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند مستقیم به مصوبات مجلس ورود کند هر نظری که دارد باید در اختیار شورای نگهبان قرار دهد و مجلس نیز مصوبات خود را به شورای نگهبان ارسال می‌کند و فقط نظر شورای نگهبان برای مجلس لازم‌الاجرا است.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
فرزند صادق آهنگران به سخنان عجیب حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس واکنش نشان داد.
یک نماینده مجلس صحبت عجیب و جالب توجهی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی داشت.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: موضوع تعیین محلی برای تجمعات را که استاندار تهران مطرح کردند، هفته آینده در مجلس بررسی می‌کنیم.
اینها کودکان و نوجوانانی کم سن و سال بیش نیستند. این چه ادبیاتی است برادر!
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنا بر آن است که تا پایان آبان، تکلیف اصلاح قانون انتخابات مشخص شود؛ رسیدگی به این طرح در دستورکار قرار گرفته و به محض اتمام بررسی‌ها به صحن علنی خواهد آمد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارتخانه‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، گره‌گشای مشکلات نیست،گفت: ایجاد وزارت‌خانه‌های جدید دردی از ما دوا نمی‌کند.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: چندین ماه از آغاز سال می‌گذرد اما هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تعیین نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ