یک نماینده مجلس گفت: هر جایی که مقررات نقض شود، حال آن تشکیلات برای هر فرد یا نهادی باشد، باید محکوم و به شدت با آن برخورد کرد و با جا‌هایی که به نوعی وصل به افراد بانفوذ و ارگانی است، در این‌جور مواقع، باید شدیدتر برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: در لایحه حجاب و عفاف به دنبال آن هستیم که خلأهایی را که در این بخش وجود دارد، مرتفع کنیم و باید قانونی تصویب کنیم که بازدارندگی لازم را داشته باشد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیوم در همدان اعلام کرد که این معدن توانایی تأمین ۲۰ درصد نیاز جهان به لیتیم را دارد.
شهرداری همدان با تساوی مقابل خیبر خرم‌آباد به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و زیبنده نیست که نیروهای انتظامی و امنیتی در کف خیابان‌ها به دست اوباش به شهادت برسند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار است که امنیت نیروهای امنیتی و انتظامی جدی‌تر گرفته شود و اقتدار به آن‌ها بازگردد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: متأسفانه بازار کنترل نمی‌شود و مردم تحت فشار قیمت‌های لحظه‌ای هستند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حجاب یک بحث شرعی است و همه ما متعهدیم که نسبت به آن التزام داشته باشیم. این مسئله قانون کشور بوده و کسی حق زیر پا گذاشتن آن را ندارد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: صدا و سیما در بحث طرح فضای مجازی با مخالفان این طرح مصاحبه کرد، در صورتی که قانون‌مند کردن فضای مجازی مطالبه مقام معظم رهبری است.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بازار و گرانی‌ها گفت: وضعیت بازار به گونه‌ای شده که حتی بچه های مذهبی و انقلابی هم از آن خسته شده‌اند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۳۰ پرونده از تخلفات دولت سابق به قوه قضائیه ارسال شده است که لازم است دستگاه قضا هرچه زودتر این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دهد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: هر روز یک قیمت و هر روز گرانی اصلاً قابل قبول نیست و باید بازار مدیریت شود چرا که هیچ کشوری دلار، یورو و سکه را در کف بازار رها نمی‌کند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: اگر طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، بنا نیست از هر داشته و حساب مردم مالیات گرفته شود.
احمد جمشیدیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان، از شرایط بسیار سخت نماینده این استان در لیگ دسته اول گفت.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است، اما معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی، انقلابی کسی است که یک نفر را نسبت به انقلاب خوش‌بین کند و ضد انقلابی کسی است که با خصلت ثروت اندوزی و زیاده خواهی اش مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: برخی وزارتخانه‌ها از جمله صمت، راه و شهرسازی و کار، به علت حجم گسترده برنامه‌ها و حوزه‌ها، یک وزیر نمی‌تواند امور آنها را مدیریت کند لذا نیازمند تفکیک هستند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: توانمندی‌ بسیاری در کشور در زمینه تولید نرم افزار وجود دارد و نخبگان بسیاری داریم که می‌توانند نمونه‌های مشابه پلتفرم‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی را تولید کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: آب تالوار برای رسیدن به همدان از چهار ایستگاه پمپاژ، عبور می‌کند و پس از آن به تصفیه خانه جدید در مهاجران، منتقل می‌شود در حال حاضر به دلیل اینکه این تصفیه‌خانه آماده نشده آب از آنجا به تصفیه خانه شهید بهشتی می‌رود یعنی آب از چهارمین ایستگاه پمپاژ به خط بای‌پس، وصل می‌شود.
شهرداری همدان با هفت گل شکست سنگینی را به امید وحدت خراسان تحمیل کرد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: ترک فعل در پروژه آب‌رسانی به همدان از زمان احمدی‌نژاد صورت گرفته و مصوبات مقام معظم رهبری هم مربوط به آن سفر است که حدود ۱۴ سال قبل صورت گرفت.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: این روز‌ها شهید همدانی مغضوب یکی از سران فتنه قرار گرفت که امیدواریم نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند و جلوی فتنه انگیزی آنان را بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ