دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جودو گفت: سه نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون جودو از سوی کمیسیون تطبیق تایید شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کانر مک گرگور بازگشت خود به UFC را تایید و سه رقیب بعدی خود را هم معرفی کرد.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
سوت‌های تاثیرگذار اشکان خورشیدی و علی صفایی مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بحث انتخابات و تأیید صلاحیت ها مسئولان سه قوه وظیفه دارند به گونه ای عمل کنند تا مردم به کار و نتیجه انتخابشان امیدوار شوند.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی قرار است سه شنبه هفته جاری برگزار شود که تاکنون نامزدهای نهایی حاضر در این انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.
اخبار تایید نشده احتمال خرابکاری توسط شبکه نفاق را می‌دهد.
گفت‌ و گوی لو رفته نامزد هیات فوتبال استان فارس با رئیس وقت فوتبال این استان را مشاهده می‌کنید که برای زدن یک نامه تاییدیه پیشنهاد گرفتن یک گوشی آیفون ۱۳ را می دهد.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
با اعلام مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تا روز سه‌شنبه احتمال تغییر در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد.
احکام بدوی صادره در خصوص سه نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان در دیوان عالی کشور نقض و در خصوص دو نفر ابرام شد.
پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شد.
فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدی تاج، سید میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون در این فهرست معرفی شدند.
مهدى تاج، سیدمیرشاد ماجدى و عزیزالله محمدى به‌عنوان سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ایران در فهرست امروز به فیفا معرفى شدند
مهدی تاج ، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون تایید شدند.
سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.
سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات روز هشتم شهریور این فدراسیون تایید صلاحیت شدند.
ساپینتو هافبک ازبکستانی تیمش را تایید کرد تا در نهایت آمانوف که شایعه خروج نامش از لیست این تیم شکل گرفته بود، در جمع آبی پوشان ماندنی شود.
گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ