مهدی تاج ، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون تایید شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای کویتی خواستار برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ارسال پیام قوی برای محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی شد.
با پایان‌یافن مهلت قانونی ارسال اسامی وزنه‌برداران برای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان، کیانوش رستمی بازی‌های المپیک پاریس را از دست داد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن خواهان جذب محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم شد.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: بررسی‌هایی در حوزه قانون حجاب در دولت صورت گرفته و لایحه حجاب از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از ارسال تعدادی از نامه نماینده به هیئت رئیسه مجلس درباره شفافیت اسامی دریافت‌کنندگان خودرو خارج از ضابطه خبر داد.
سازمان همکاری اسلامی از کشورهای عضو نهادهای بشردوستانه خواست کمک‌های فوری خود را به سودان ارسال کنند.
رئیس جمهور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون هاکی دعوت‌نامه حضور در این مجمع را برای همه اعضا ارسال کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت نظارت مجلس گزارش تحقیق و تفحص هایی را که به دستگاه قضا ارسال شده است، به مجلس ارائه کند.
رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی به رئیس جمهور کشورمان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره فجر امسال ارسال شده و بررسی آن‌ها در حال انجام است، تصریح کرد: تعداد فیلم‌های رسیده به جشنواره و عوامل دخیل در تولید آن‌ها از سال گذشته بیشتر است.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک در یادداشتی به آسوشیتدپرس، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعاهای بی اساس در مورد انتقال پهباد از سوی ایران برای استفاده در جنگ اوکراین را رد و تاکید کرد: این ادعاها هیچ ارتباطی با قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد.
یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی مرکز مانیتورینگی برای هدایت ماموران در ماموریت ها دارد که در این خبر گوشه‌ای از توان رصد و تجهیزات مانیتورینگ این یگان را منتشر می کنیم.
یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی مرکز مانیتورینگی برای هدایت ماموران در ماموریت ها دارد که در این خبر گوشه‌ای از توان رصد و تجهیزات مانیتورینگ این یگان را منتشر می کنیم.
یک مسئول در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت اعلام کرد که نفتکش‌های ایرانی حامل سوخت آماده هستند که طی یک الی دو هفته به سوی لبنان حرکت کنند و در بندری که طرف لبنانی مشخص کند، پهلو بگیرند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نظرات جمهوری اسلامی ایران برای جمع‌بندی مذاکرات به هماهنگ‌کننده ارسال شد.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
سرپرست دبیری هیات فوتبال اعلام کرد کمیته سه نفره برای اعلام اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده‌اند.
شیراز - سرپرست دبیری هیات فوتبال گفت: کمیته سه نفره، اسامی ٩ کاندیدا پست ریاست و ١٣ کاندیدا پست نواب رئیسی را به حراست اداره کل ورزش و جوانان فارس ارسال کرده و در انتظار پاسخ هستیم.
لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال‌سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می‌شود.
حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر به خبر ارسال پاسخ برجامی ایران به اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
با اعلام اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! ۲۹ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، ۹ نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ