گفت‌ و گوی لو رفته نامزد هیات فوتبال استان فارس با رئیس وقت فوتبال این استان را مشاهده می‌کنید که برای زدن یک نامه تاییدیه پیشنهاد گرفتن یک گوشی آیفون ۱۳ را می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سه ماهه سوم ۲۰۱۱ سامسونگ رهبری بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را به دست گرفت. حالا برای اولین بار، اپل می‌تواند برای یک سال کامل برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهانی شود.
مدت‌ها است که شایعه‌های مرتبط با اپل حاکی از آن است در آیفون ۱۵ جدید به جای کلید فعلی قطع صدا در کنار گوشی، دکمه‌ای واحد قرار می‌گیرد. اما کارکرد واقعی این دکمه مشخص نبود.
اپل معمولاً رویداد مربوط به رونمایی از جدیدترین آیفون‌ها را در دو هفته اول سپتامبر (هفته‌های پایانی شهریورماه) برگزار می‌کند.
از زمان معرفی آیفون ۱۴ توسط اپل تقریباً یک سال می‌گذرد و اکنون شایعات زیادی در مورد آیفون ۱۵ وجود دارد. هرچند هنوز مشخص نشده که غول فناوری در چه زمانی قصد دارد از پرچمداران جدید خود رونمایی کند، در گزارش جدیدی گفته شده که اپل قصد دارد آیفون‌های جدیدی را در هفته سوم سپتامبر معرفی کند. اگر اپل واقعاً آیفون‌های جدید خود را در این تاریخ معرفی کند، می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش آن‌ها از روز جمعه، ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و عرضه رسمی گوشی‌ها از یک هفته بعد و تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز شود.
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
تصاویر منتشرشده در مورد سری آیفون ۱۵ نشان می‌دهند کناره‌های آیفون ۱۵ پرو گردتر از آیفون ۱۴ پرو است. همچنین آیفون ۱۵ پرو به‌جای مجهزبودن به قاب استیل، بدنه‌ای از جنس تیتانیومی خواهد داشت. در این صورت به‌جای ظاهری براق، ظاهری مات به آن می‌بخشد.
سری آیفون 15 از فناوری باتری پشته‌ای استفاده خواهد کرد. در این فناوری از تکنیکی به نام ورقه‌سازی برای تولید باتری‌ها استفاده می‌شود.
سارق به سیم آخر زد؛ لحظه سرقت آیفون ۱۳ در خیابان تهران در روز روشن مقابل دوربین را مشاهده می کنید .
اگر چه هنوز اطلاعات رسمی و کاملی در مورد آیفون ۱۵ منتشر نشده و چند ماهی تا رونمایی از این گوشی باقی است، نمی‌توان این گوشی را به‌صورت رسمی و تخصصی مورد ارزیابی قرار داد؛ ولی گمانه‌زنی‌ها در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۵ به اندازه‌ای که بتوان اصلی‌ترین تفاوت‌های این مدل گوشی را با آیفون ۱۴ با هم مقایسه کرد وجود دارد.
گروهی نتایج آزمایش خود را فاش کردند که در آن دوربین را به سمت مردی گرفتند که آیفون در دست داشت. به نظر می‌رسد لنز مادون قرمز هر چند ثانیه یک بار فلاش‌هایی را دریافت می‌کند؛ چیزی که این زن ادعا می‌کند به معنی عکس گرفتن گوشی آیفون است.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: گوشی شماره ۱۴ آمریکایی ( آیفون۱۴) در ایران سرویس دریافت نمی‌کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
گمرک فرودگاه امام خمینی اعلام کرد، بر اساس بخشنامه وزارت صمت، از امروز اول اسفند ماه آیفون۱۴ در سامانه گمرک ایران ثبت نخواهد شد.
سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تصمیمی برای رجیستری کردن آیفون۱۴ گرفته نشده است، گفت: واردات رسمی یا تجاری گوشی آیفون ۱۴ انجام نمی‌شود.
زیر مجموعه اپل در ژاپن باید برای فروش عمده آیفون و سایر دستگاه های اپل به گردشگران خارجی ۱۳ میلیارد ین (۹۸ میلیون دلار) مالیات اضافی به دولت این کشور پرداخت کند.
شیائومی ۱۳ پرو موفق به کسب امتیاز ۱۳۲۳۸۷۳ در تست بنچمارک AnTuTu شده است. این رقم در مقایسه با امتیاز کسب شده توسط آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس حدودا ۲۰۰ هزار واحد بیش‌تر است.
بررسی اظهارات کارشناس ارشد سامانه همتا نشان می‌دهد که تنها در ۶ ماهه انتهایی سال گذشته، ارزش گوشی‌های آیفون وارداتی به کشور، حدود ۱ میلیارد دلار بوده است.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد که باتری گوشی‌های آیفون ۱۴ گرانتر از باتری سری آیفون ۱۳ است.
تست‌های وبسایت معتبر DxOMark نشان می‌دهد که دوربین گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا کیفیت بهتری از دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس دارد.
پس از افزایش تنش ها میان دولت های آمریکا و چین و قرنطینه مربوط به کووید۱۹ در سراسر این کشور آسیایی به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته تولید آیفون۱۴ را در هند آغاز کند.
یک مرد جوان با حضور در یک موبایل‌فروشی ابتدا مدل گوشی مد نظر خود را که یک آیفون ۱۳ بود انتخاب کرد. سپس با بیان اینکه «زلزله را احساس کرده» حواس فروشنده را پرت کرد و با او از مغازه خارج شد. این سارق پس از جلب اعتماد فروشنده و در اختیار گرفتن تلفن همراه، از یک لحظه غفلت بهره برد و تفلن همراهی گران قیمت را سرقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ