یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بحث انتخابات و تأیید صلاحیت ها مسئولان سه قوه وظیفه دارند به گونه ای عمل کنند تا مردم به کار و نتیجه انتخابشان امیدوار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی می‌توانند در صدا و سیما مخاطب جذب می‌کنند که مخاطبان آنان را قبول داشته باشد، به این افراد علاقه‌مند باشد و مایل باشند تصویر و صدای این افراد را ببینند و بشنوند. نمی‌توان با سلیقه مخاطبان وارد جنگ شد. این که صدا و سیما یک مجری یا چهره را در تلویزیون آورده و سعی کند به زور به مخاطب تحمیل کند، جواب نمی‌دهد. مخاطبین در چنین شرایطی به جای جذب شدن به برنامه‌های صدا و سیما، از این سازمان دور می‌شوند
رئیس‌جمهور گفت: تفاوت سلیقه و اختلاف نظر در عرصه گسترده اداره امور کشور طبیعی است، اما پیگیری موارد اختلافی باید از مبادی قانونی و حقوقی و به دور از حاشیه‌آفرینی و ارسال پیام اختلاف باشد.
لوک شاو معتقد است داوید دخیا در انتخاب موسیقی خیلی بدسلیقه است و این را در پیام خداحافظی با دروازه‌بان اسپانیایی به روی او آورد.
اکنون سوال این است که چرا موتلفه‌ای داعیه دار مذهب و تعهد، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی‌رود؟
۲ گزینه نهایی سرمربی امیدها؛ اختلاف سلیقه کاشانی و قلعه‌نویی
عضو هیات علمی فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: متاسفانه مطالب کتاب‌های درسی زبان و ادبیات فارسی برای دانش‌آموزان جذابیت چندانی ندارد. باید مطالب متناسب با روحیه جوانان و سطح و پایه تحصیلی آنان باشد. اکثر دانش‌آموزان بیان می‌کنند درس ادبیات را فقط برای نمره می‌خوانند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
این کیک خوشمزه با بافتی نرم و اسفنجی مناسب برای جشن و مهمانی‌های خانم‌های با سلیقه است.
این کیک خوشمزه با بافتی نرم و اسفنجی مناسب برای جشن و مهمانی‌های خانم‌های با سلیقه است.
عضو شورای شهر تهران گفت: از متولیان سازمان بوستان‌ها می‌خواهم متناسب با قوانین و به دور از سلیقه اقدام به بررسی عوارض کرده و حق‌الناسی بر گردن مردم نگذارد.
مردم در ازای فداکاری‌هائی که برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و نظام می‌کنند از حکمرانان انتظار صداقت و پرهیز کردن از سیاست یک بام و دو هوا دارند. مردم از تمام فعالان سیاسی با هر سلیقه و گرایشی که هستند انتظار دارند برای حل مشکلات کشور دست به دست همدیگر بدهند و صادقانه عمل کنند. این، انتظار زیادی نیست. در عین حال، مردم این سؤال مهم و بی‌پاسخ مانده در طول تاریخ را هم از حکمرانان دارند که قدرت چقدر می‌ارزد که برای داشتن آن و از دست ندادن آن هر کاری می‌کنید؟
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برخورد با جوانان مانند مقدس‌مآب‌ها برخورد نمی‌کردند، گفت: امام عنصر جوانی و معجزه این مقطع از سن یک انسان را کشف کرده بودند و جوانان را می‌فهمیدند و به ایمان جوانان و به قدرت جوانی اعتماد می‌کردند.
دبیر سندیکا صنایع کنسرو ایران گفت: در حال حاضر واردات ماهی با نرخ ارز آزاد توجیه اقتصادی ندارد و جامعه صیاددان در بازار انحصاری داخلی، ماهی ها را با هر قیمتی که بخواهند به فروش می رسانند.
وزیر اقتصاد گفت: در نظر داریم سلیقه کارمندان در صدور مجوزهای کسب و کار را حذف کنیم و صدور مجوزها بر اساس مقررات و سامانه صدور مجوزها سریعاً ارائه شود.
رئیس قوه قضاییه گفت:قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم حتی اگر سلیقه ما درست و صواب باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: قضات و مسئولان قضایی باید بر اساس عدل، انصاف و قانون‌مداری ، امور را به پیش ببرند؛ محور ما قانون است؛ اگر به سلیقه عمل کنیم ممکن است حجت نداشته باشیم.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران با اتحادی مثال زدنی با هر سلیقه و نگاه به سمت استادیوم الخلیفه قطر حرکت کردند و موجی عظیم را برای حمایت از یوزهای ایرانی در مقابل تیم فوتبال انگلیس شکل دادند.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر افزایش مسیرهای گردشگری کوهستان گفت: مراکز تفریحی و گردشگری مانند موزه ها سلیقه ای عمل می کنند به همین دلیل استقبالی از آنها نمی شود.
سیدخندان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاصل شهر تهران، نه سلیقه مدیران شهری که سلیقه کارت‌پخش‌کن‌های مؤسسات کنکور و دادزن‌های مسیر مسافرکش‌ها شکل می‌دهند. آلودگی صوتی که با توجه به مسقف بودن محیط دوبرابر می‌شود، سمفونی‌ای از وحشت و اضطراب را در این منطقه ایجاد می‌کند. هر مسیری یک دادزن دارد. هر مسیری یک صف نامنظم. رسیدن به هر مقصدی با تنش آغاز می‌شود.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
کارشناس فوتسال ایران معتقد است به هیچ وجه جوانگرایی در تیم ملی صورت نگرفته و شمسایی با سلیقه خود، بازیکنان تیم را تغییر داده است.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: علت اینکه دولت‌ها فشار مالیاتی را از این بخش برنمی دارند و آن را به بخش‌های دیگر بالاخص بخش سوداگری منتقل نمی‌کنند، مشخص نیست.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می‌دهم اما با تجربه و سلیقه خودم
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن برشمردن ایرادات عدم تفکیک وزارت صمت، تاکید کرد که ادغام باعث شد در سالهای گذشته تصمیم گیری ها بر اساس سلایق و علاقه وزرا باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ