اکنون با صعود کرواسی و آرژانتین به فینال جام جهانی قطر، تنها هشت احتمال برای فینال جام بیست‌ودوم باقی مانده است. بنظر شما کدام بازی گزینه فینال خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شاهد حضور هشت سرمربی جدید خواهد بود.
این استخوان‌ها، نخستین شواهد تأیید شده از دوقلوزایی در حدود هشت هزار سال قبل را نشان می‌دهند؛ مادر احتمالا زایمان بسیار سختی داشته است و جان خود را در هنگام زایمان از دست داده است. یکی از قل‌ها در رحم مادر باقی مانده و نوزاد دیگر نیز مرده بدنیا آمده است.
افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی ضمن انتصاب روسای کمیته های مختلف هادی سپهرزاد ملی پوش اسبق این رشته را به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کرد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بروز تصادف زنجیره‌ای در آزادراه تبریز - تهران، هشت نفر مصدوم شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، هشت باشگاه این کشور موفق شدند مجوز حرفه ای دریافت کنند.
مطالعه اخیر گلدمن ساکس نشان داد که ابزار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در واقع قادر هستند بر ۳۰۰ میلیون شغل تمام وقت در سراسر جهان تاثیر بگذارند که این امر می‌تواند منجر به ایجاد "اختلال قابل توجه" در بازار کار شود.
هشت باشگاه اروپایی و هواداران‌شان و همچنین میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، در انتظار بیرون آمدن قرعه‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا هستند.
با توجه به پایان هشت سال حضور سردار اشتری در فرماندهی انتظامی کل کشور به زودی باید منتظر تغییر در صدر هیأت رئیسه فراجا بود.
عفونت‌های تنفسی در زمستان شایع‌ترند. مطالعات نشان می‌دهد سلول‌هایی در داخل بینی وجود دارند که عهده‌دار حفاظت از بدن ما در برابر بیماری و ویروس هستند؛ اما این واکنش ایمنی در دمای سرد مهار می‌شود و بدین ترتیب احتمال بروز عفونت افزایش می‌یابد.
توماس مولر احتمال زدن هشت گل به کاستاریکا را رد نکرد هرچند تایید کرد که کار بسیار دشواری خواهد بود.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان در حالی با معرفی هشت نفر برتر اوزان مختلف به پایان رسید که احتمال آن می رود که این تیم با ترکیبی ناقص راهی مکزیک شود.
جنگ "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه علیه اوکراین پس از گذشت هشت ماه از درگیری گمانه زنی‌ها در مورد این که در صورت سرنگونی او چه کسی می‌تواند جایگزین اش شود را افزایش داده است.
در حالی که سن معمولی برای نزدیک بینی بینی کودکان هشت تا ۱۲ سالگی است کودکان در سنین پایین‌تر نزدیک بین می‌شوند. هر چه کودک زودتر به نزدیک بینی مبتلا شود احتمال این که در بزرگسالی به نزدیک بینی شدید مبتلا شود افزایش می‌یابد که در نهایت می‌تواند بینایی او را تهدید کند.
به طور متوسط ​​یک فرد بالغ روزانه به چه مقدار آب نیاز دارد؟ احتمالا پاسخ معمولی را شنیده‌اید: هشت لیوان که گاهی اوقات ۸ × ۸ بیان می‌شود. اما علم زیادی پشت این توصیه وجود ندارد. یک بررسی تحقیقاتی در سال ۲۰۰۲ اساسا هیچ مطالعه قابل اعتمادی پیدا نکرد.
در حالت ایده‌آل افراد باید بین اواسط سپتامبر (۱۰ شهریور تا هشت مهر ماه) تا اواسط اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان ماه) واکسینه شوند، اما دریافت واکسن حداکثر تا پایان اکتبر همچنان می‌تواند محافظت در برابر ویروس را تضمین کند. تزریق واکسن تقویت‌کننده به تقویت سطح ایمنی قبل از افزایش احتمالی عفونت‌ها در زمستان کمک می‌کند.
یحیی گل‌محمدی با حفظ ساختار اصلی ترکیب برنده هفته قبل به دنبال دومین پیروزی فصل است.
یحیی گل‌محمدی با حفظ ساختار اصلی ترکیب برنده هفته قبل به دنبال دومین پیروزی فصل است.
طارمی و دوستانش دغدغه‌ای برای دخالت نماینده‌های مجلس نداشته‌اند بلکه بیشتر نگران وضعیت مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند. دو نماینده مجلس درباره حضور مهدی تاج در انتخابات هشت شهریور هشدار داده‌اند و حالا دقیقا مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر تیم ملی به همان نماینده‌ها در جهت حمایت از مهدی تاج تاخته‌اند! اینجاست که دیگر سناریو متفاوت می‌شود. طارمی مشخصا از شخصیت «قهرمان» داستان تبدیل به «قربانی» می‌شود. همان نقشی که رفقای او هم در این ماجرا پذیرفته‌اند. آن‌ها قربانی احتمالی «تاج و تخت» هستند
بازار سهام امروز در تداوم روزهای سکون و بی حجمی خود در حالی شاهد درجا زدن قیمت سهام در اغلب نمادهای معاملاتی بود که در گروه خودرویی‌ها،اقبال خریداران محتاط را به نظاره نشست.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام ظرفیت خود از برنامه‌های بنیاد در راستای حفظ و ماندگاری سرمایه‌های انسانی نخبه حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ