در حالت ایده‌آل افراد باید بین اواسط سپتامبر (۱۰ شهریور تا هشت مهر ماه) تا اواسط اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان ماه) واکسینه شوند، اما دریافت واکسن حداکثر تا پایان اکتبر همچنان می‌تواند محافظت در برابر ویروس را تضمین کند. تزریق واکسن تقویت‌کننده به تقویت سطح ایمنی قبل از افزایش احتمالی عفونت‌ها در زمستان کمک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روغن سیاه دانه به عنوان یک مکمل غذایی و نیز در طب سنتی برای درمان برخی از مشکلات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده‌های رایج آن شامل درمان عفونت‌های ریوی، آسم، آلرژی‌ها، التهاب مفاصل، مشکلات گوارشی و افزایش سیستم ایمنی می‌باشد. همچنین، روغن سیاه دانه به عنوان محصولی طبیعی برای مراقبت از پوست و مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این متخصص زنان، زایمان و نازایی با بیان اینکه مصرف تزریقی و یا دوز بالای خوراکی برای افراد دچار کمبود ویتامین D یا سو جذب باید طبق دستور پزشک تجویز شود، گفت: البته آمپول‌های خوراکی نیز در دنیا وجود دارد که بهتر است.
آندره اونانا امروز در جریان بازی دوستانه برابر لانس بدترین گل ممکن را دریافت کرد و از وسط زمین دروازه‌اش باز شد.
این بارش که بر اثر برخورد ذرات به جا مانده از دنباله‌دار سوئیفت تاتل/۱۰۹ P با جو زمین رخ می‌دهد، امسال دارای دو زمان اوج است که یکی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز یکشنبه، ۲۲ امرداد و زمان اوج دیگر در ساعت ۱۱ و ۲۸ دقیقه صبح همین تاریخ است.
ارلینگ هالند که در دیدار دوستانه منچسترسیتی مقابل یوکوهاما مارینوس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود جایزه‌ای یک میلیون ینی دریافت کرد. جایزه‌ای معادل 6 هزار یورو!
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شعار تیم این بود که در تمرین گریه کنیم و در روز مسابقه بخندیم. حالا می‌خندیم چون بهترین بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم.
گاهی بدن انسان بنا به دلایل مختلف نمی‌تواند مواد مغزی را با تغذیه جذب کند، در این شرایط برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها و ضعف سیستم ایمنی بدن مصرف برخی مکمل‌ها یا ویتامین‌ها توصیه می‌شود.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
بهترین یارانه برای مردم نیازمند، «کنترل تورم است». مردم نیازمند به دنبال یارانه‌های اندک نیستند. تا زمانی که ما نتوانیم تورم را در اقتصاد ایران کنترل کنیم، تورم نوعی مالیات است که از مردم گرفته می‌شود. این یارانه تحمیل شده از سوی دولت‌ها است و عملا دولت‌ها با تورم از مردم، مالیات کلانی دریافت می‌کنند. با تورم ۴۰، ۵۰ درصدی کنونی ایران، افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های نقدی برای دهک‌های کم درامد تفاوت چندانی نخواهد داشت و ملموس هم نخواهد بود.
دورتموند در 25 دقیقه اول دیدار خانگی مقابل ماینتس دو گل دریافت کرد و یک پنالتی از دست داد تا در بدترین زمان ممکن شاهد کمرنگ شدن امیدهای قهرمانی‌اش باشد.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
بهترین های فوتبال زنان در سه بخش بازیکن، مربی و دروازه¬بان جوایز خود در مراسم دِ بِست امسال را دریافت کردند.
فیفا دقایقی پیش نامزدهای بهترین مربی سال را در دو حوزه فوتبال مردان و زنان معرفی کرد. در هر حوزه سه نامزد معرفی شده که از بین آنها یک نفر جایزه مربی سال جایزه بیست فیفا را دریافت می‌کند.
یافتن و استفاده از مکمل آهنی که برای معده شما مناسب است و جذب آهن را بهبود می‌بخشد، سازگاری شما را با دریافت مکمل آسان‌تر می‌کند. آهن فعال از نظر بالینی ثابت شده است که جذب ۲ برابری سولفات آهن را بهتر می‌کند.
به گفته منبعی در Lylie از نقطه نظر اکولوژیکی، طلای بازیافتی بهترین گزینه است، زیرا دو سوم طلای سیاره زمین پیش‌تر استخراج شده است. در مقابل، شما حدود ۳۰۰ گرم از این فلز را با تنها یک تن زباله الکترونیکی دریافت می‌کنید.
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین دیدار آرژانتین - کرواسی درخواست کرد که این جایزه به یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش اهدا شود.
کای هاورتز ستاره تیم ملی فوتبال آلمان بعد از به ثمر رساندن دو گل و دریافت جایزه بهترین بازیکن، با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد.
کای هاورتز با چهره‌ای درهم کشیده جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.
هافبک بلژیکی پس از برد مقابل کانادا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد اما به اذعان خودش عملکرد خوبی نداشته و از دریافت این جایزه متعجب شده است.
احمد جمشیدیان معتقد است تیم ملی با هدایت کی روش تا زمانی که گلی دریافت نمی کند شرایط خوبی دارد و باید روی این نقطه ضعف کار کرد‌.
در این بازی عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا حضور داشت و ۳ گل دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ