جنگ "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه علیه اوکراین پس از گذشت هشت ماه از درگیری گمانه زنی‌ها در مورد این که در صورت سرنگونی او چه کسی می‌تواند جایگزین اش شود را افزایش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
حسین و هاوکار با کولبری و کارگری خرج شکم ۸ نفر را جور می‌کردند؛ پدر و مادر سالمند و خانه‌نشین و بیمار، سه برادر نابینا و ناشنوا، فلج و معلول ذهنی، یک خواهر مدرسه‌رو، همسر و فرزند شیرخوار حسین. حالا بار نان همه این‌ها به گردن یک نفر افتاده.
اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
پرتال تخصصی استخدام فوتبال جابز از پیشنهادات سرسام آور عربستانی برای استخدام مربیان پرده برداشت.
امروز، رجب طیب‌اردوغان، مردی که به مدت دو دهه بر سیاست ترکیه تسلط داشت، به دنبال تمدید حکومت خود برای پنج سال دیگر است. اردوغان برای سومین‌بار به عنوان رئیس‌جمهور رقابت می‌کند. پیش‌تر وی سه دوره نیز نخست‌وزیر این کشور از سال۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ بود. اما این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌ها برای وی خواهد بود.
مهدی طارمی با گلی که وارد دروازه پاسوس ده فریرا کرد، موفق شد به جمع پنج گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو راه یابد.
مربی پرسپولیس به تمجید از مدافع چپ باتجربه تیمش پرداخت و از وی به عنوان پنج بازیکن برتر این فصل یاد کرد.
سخنگوی فراجا از دستگیری پنج نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در شهرستان لارستان استان فارس خبرداد.
ضرورت اصلاحی بعدی که ذیل قانون اساسی است، رفتن به سمت استقلال قضایی است. یکی محاکم خارج از قانون اساسی حذف شوند. دادگاه انقلاب و ویژه روحانیت و تشریفاتی که قانون اساسی برای دادرسی فراهم کرده را به رسمیت بشناسید. یعنی استقلال قضات وجود داشته باشد که یکی از ارکان مهم فصل قضاییِ قانون اساسی ماست. همچنین هیات منصفه در جرایم سیاسی و مطبوعاتی در قانون اساسی (اصل ۱۶۸) می‌گوید که محاکم باید طبق تشریفات و با حضور هیات منصفه تشکیل شود. ما کجا چنین چیزی داریم؟
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
پزشکان تونسی موفق شدند بقایای یک خنجر را که در عمق پنج سانتی‌متری پهلوی یک شهروند الجزایری باقی مانده بود بعد از ۲۵ سال از بدن او خارج کنند.
هیچکدام از اعضای پرتعداد کادرفنی کی‌روش، تجربه مارکار آقاجانیان را از حضور در تورنمنت‌ها ندارند.
سرمربی بنفیکا می گوید که برای مهار مهدی طارمی برنامه خاصی ندارد و کل تیم باید وظایف خود را جهت جلوگیری از گلزنی او انجام دهند.
استفاده تنها پنج درصد از مردم از یارانه پنهان انرژی
یک نماینده مجلس گفت: برابر دیدن تمام مشترکان خانگی، عدالت را محقق نمی کند در حالی که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی به عدالت نزدیک تر است.
خورخه سامپائولی امروز با قراردادی یک سال و نیمه و تا تابستان 2024، بار دیگر هدایت سویا را قبول کرد. او در این باشگاه جانشین جولن لوپتگی شد.
مأموران پلیس، یک زن معترض به سیاست‌های دولت انگلیس را در جریان تجمع اعتراضی روز یکشنبه بازداشت کردند و کشان‌کشان به بازداشتگاه بردند.
همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و همراهی با زائران اربعین، پنج اتاق خنک در قالب کانتینرهای مجهز را در اختیار سازمان اورژانس کشور برای استقرار در نقاط مرزی با کشور عراق قرار داد.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
در میان بسیاری از رویداد‌های غیر قابل تصوری که در طول جنگ سرد رخ داد تعداد کمی از آن رخداد‌ها به اندازه زمانی که سیا یک موشک روس را به گروگان گرفت جالب توجه بوده‌اند.
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده میرسلیم و اینکه ایا اتهامش جاسوسی است؟ گفت: آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است.
در پنجمین روز از این دوره جشنواره فیلم‌های «بی‌مادر» به کارگردانی مرتضی فاطمی و «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی به نمایش در خواهد آمد. در این میان «دسته دختران» به واسطه هزینه بسیار بالایی که داشته و عنوان گران‌ترین فیلم جشنواره را گرفته، در معرض بیشتر است..

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ