با توجه به پایان هشت سال حضور سردار اشتری در فرماندهی انتظامی کل کشور به زودی باید منتظر تغییر در صدر هیأت رئیسه فراجا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی احمدی که به تازگی به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن معرفی شده بود در بازی دوستانه مقابل فجر روی نیمکت ذوب آهن نبود تا شایعه برکناریش قوت بگیرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود مبنی بر حضور تماشاگران در بازی با پیکان تهران را تکرار کرد.
رییس سازمان لیگ والیبال گفت: طبق برنامه‌ریزی لیگ برتر ۱۴۰۲ از ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد.
سخنگوی دولت گفت: سال گذشته مجلس اعلام کرد که دیگر تغییر ساعت رسمی کشور را نداریم؛ لذا دولت موظف است چنانچه تغییری در ساعات ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و با مدارس اتفاق می‌افتد، اعلام کند. سازمان اداری استخدامی پیشنهاداتی مطرح کرد که باید مورد بررسی قرار بگیرد که امیدواریم تا پایان سال تصویب شود.
مقامات ژاپن احتمالا در اوایل ماه مارس (ماه آینده میلادی) مقررات استفاده از ماسک را در این کشور تغییر خواهند داد.
سیاوش بختیاری زاده و فریدون حردانی دو گزینه اصلی حضور در راس آکادمی فولاد هستند.
وحیدی گفت: مصوبه‌ای وجود دارد که در آن مشخص کرده در چه شاخصی از آلودگی، مدارس باید تعطیل باشند. گروه‌های اضطراری استان‌ها براساس همین مصوبه ناچارند تصمیم به تعطیلی بگیرند. در هرحال این موضوع موجب شد تا با کمک سازمان محیط زیست پیشنهاد جدیدی را برای دولت تعیین کنیم تا این استاندارد‌ها را کمی تغییر دهیم تا لازم نباشد در این شرایط مدارس مان را تعطیل کنیم.
عملکرد اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زنگ خطر را برای تغییر برخی از آنها به صدا درآورده اما در صورت تغییر رویکرد و خروج از «بی تاثیر» بودن ممکن است این اتفاق رخ ندهد.
در روز‌های اخیر از سردار رادان به عنوان مهمترین گزینه فرماندهی جدید فراجا نامبرده می‌شود که این موضوع از سوی یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی کل کشور محتمل ارزیابی شده است.
پارس جنوبی جم می‌توانست با برتری مقابل شهرداری آستارا تا رده دوم جدول لیگ یک بالا بیاید اما در این بازی بیرون از خانه نتیجه ضعیفی کسب کرد.
احتمال تغییر ساعت یا لغو دربی ۹۹
در ایران ۱۸ صندوق بازنشستگی وجود دارد که درمجموع حدود ۶/۲۳ میلیون مشترک کسورپرداز و مستمری‌بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده‌اند. از بین صندوق‌های بازنشستگی، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا)، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و صندوق وزارت اطلاعات از طریق منابع داخلی خود قادر به پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان خود نبوده و در بودجه سالیانه به‌صورت مستقیم مبالغ چشمگیری به آن‌ها اختصاص می‌یابد.
جام جهانی ۲۰۲۶ احتمالا یک هفته طولانی‌تر از سایر جام‌های جهانی خواهد بود.
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان دوباره تصمیم به تغییر در ترکیب این تیم در بازی با ملوان بگیرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته صورت گرفته است به تشریح برنامه های این وزارتخانه به مناسبت هفته تربیت بدنی و اهمیت ورزش همگانی در کاهش هزینه های درمان پرداخت.
مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر از احتمال تغییر زمان برگزاری مسابقه دربی خبر داد.
ثبت‌نام انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی انجام خواهد شد که ظاهراً قرار است تغییری در یک پست مهم در فدراسیون صورت بگیرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد دارد برای دیدار هفته پنجم تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر دوباره در لیست نامزدها تا روز قبل از برگزاری مجمع فوق‌العاده خبر داد.
فیفا قصد دارد تاریخ شروع رقابت های جام جهانی را به یک روز زودتر تغییر دهد تا قطر بتواند بازی افتتاحیه را برگزار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ