یحیی گل‌محمدی با حفظ ساختار اصلی ترکیب برنده هفته قبل به دنبال دومین پیروزی فصل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان بعد از ثبت قراردادش با بارسلونا از شماره پیراهن خود رونمایی کرد.
رضا اسدی هافبک مهاجم جدید سپاهان با شماره غیر منتظره‌ای در مراسم رونمایی پیراهن سپاهان معرفی شد.
شماره‌های عیسی آل‌کثیر و رضا شکاری از مهمترین نکات رونمایی از پیراهن بازیکنان سپاهان بود.
در مراسم رونمایی از پیراهن طلایی پوشان اصفهانی شماره بازیکنان این تیم نیز در فصل پیش رو مشخص شد.
باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد به زودی از شماره 10 جدید این تیم در لیگ امارات رونمایی می‌کند؛ شواهد نشان می‌دهد او مهدی قایدی است.
شهاب زاهدی روز گذشته اولین تمرین خود را با پرسپوليس انجام داد.
نسخه اسپانیولی کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «سلول شماره ۱۴» با حضور «ارنستو ویگاس» و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ ونزوئلا و ایران و در شهر کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا رونمایی شد.
پیش از شروع دیدار برابر الچه، بنزما از کاپ قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها رونمایی کرد.
پرویز ثابتی از مقامات بلند پایه ساواک و رئیس ساواک تهران پس از سال‌ها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها چند روز پیش در تجمع ضدانقلاب لس‌آنجلس به همراه خانواده‌اش شرکت کرد.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
شب گذشته مراسم رونمایی از شماره هفت جدید النصر عربستان برگزار شد و ورزشگاه مرسول پارک پراز تماشاگر و آتش بازی بود. در این جشن همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو هم حاضر بودند. حجاب جورجیانا همسر رونالدو در عربستان سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. او با وجود هوای معتدل ریاض، لباس پوشیده‌ای بر تن کرد.
این بازی قرار است ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه، ۲۶ آبان، در زمین شماره ۴ ورزشگاه آزادی انجام شود.
قطعا ضربان نبض بازیکنانی که در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور داشتند تا قبل از اعلام لیست نهایی مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به بالاترین حد خود رسید تا از فهرست این تیم رونمایی شود.
باشگاه رئال مادرید کیت جدیدی را برای شماره ۹ کهکشانی‌ها طراحی و از آن رونمایی کرد. نکته جالب رونمایی کیت جدید بنزما، تعویض بانداژ دست او است
بحران پست شماره ۱۰ در تیم ملی همانند باشگاهی وجود دارد و پیش بینی می‌شد کارلوس کی‌روش با توجه به سیستم تدافعی تیم ملی این پست را در ترکیب تیم ملی حذف کند.
بعد از عقد قرارداد با مریم ایراندوست، سرمربی سابق تیم ملی، حالا سپاهان از صید جدید خود در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد.
یحیی گل‌محمدی با حفظ ساختار اصلی ترکیب برنده هفته قبل به دنبال دومین پیروزی فصل است.
زاهدان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با رونمایی از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی چاه ژرف ۳، آب این چاه به منظور کاهش تنش آبی منطقه سیستان وارد مدار شد.
باشگاه منچستریونایتد با انتشار تصاویری از کاسمیرو، ستاره برزیلی، از شماره پیراهن این بازیکن رونمایی کرد.
مهاجم جدید پرسپولیس قصد دارد با پیراهن شماره چهار در این فصل برای سرخپوشان به میدان برود.
بازار سهام امروز در تداوم روزهای سکون و بی حجمی خود در حالی شاهد درجا زدن قیمت سهام در اغلب نمادهای معاملاتی بود که در گروه خودرویی‌ها،اقبال خریداران محتاط را به نظاره نشست.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام ظرفیت خود از برنامه‌های بنیاد در راستای حفظ و ماندگاری سرمایه‌های انسانی نخبه حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ