فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شاهد حضور هشت سرمربی جدید خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
سرمربی پرسپولیس اکنون یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی لیگ برتر ایران را در اختیار دارد که در جمع آن 5 ملی‌پوش حاضر هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر ناهماهنگی‌ها، اردوی دو هفته‌ای ما در ترکیه هشت روز شد.
سرمربی پرسپوليس در لیست بازیکنان مدنظر خود نام احمد نوراللهی را نیز قرار داده بود که این انتقال نهایی نشد.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای تند به اظهارات سرمربی نفت مسجد سلیمان پاسخ داده است.
سرمربی آلومینیوم با امتیازگیری در هشت مسابقه پیاپی تیمش را در نیمه بالای جدول حفظ کرده است.
سرمربی تیم والیبال شهداب یزد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: قطعا با قدرت در مسابقات آسیایی حاضر می شویم اما فعلا ایده ای برای این رقابتها ندارم.
باشگاه استقلال با اهدای لباس شماره هشت به امیر قلعه نویی، از ستاره و سرمربی سابق خود تمجید کرد.
سرمربی فولاد بعد از راهیابی تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا در اقدامی شوکه کننده از سمت خود استعفا کرد و اکنون سؤال این است که چرا وی چنین کاری کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تیمش در هشت بازی از دیدار‌هایی که بعد از جام جهانی داشته از داوری ضربه خورده است.
از لیگ پانزدهم، تنها سه سرمربی مختلف روی نیمکت پرسپولیس نشسته‌اند تا این تیم باثبات‌ترین باشگاه فوتبال در لیگ برتر ایران لقب بگیرد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی تیم ملی داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی داد.
برهالتر گفت: ایران تیم خوبی است و تلفیقی از هشت سال کار کردن است. چیزی است که در جام جهانی قبلی شروع شده است. حمله متقابل ایران خوب است. طارمی را دارند. تیم محکمی هستند. مربی خوبی دارند. من کی‌روش را می‌شناسم و همانطور که گفتم بازی حذفی است.
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با بازگشت شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان به باشگاه الاهلی قطر جای نگرانی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با بازگشت شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان به باشگاه الاهلی قطر جای نگرانی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: امروز فقط هشت بازیکن داشتیم و شرایطمان با رفتن شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان جای نگرانی دارد.
با گذشت هشت هفته از آغاز لیگ حرفه‌ای عربستان، سه سرمربی از هدایت تیم‌های خود برکنار شده‌اند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به رفتاری که سرمربی این تیم در دیدار با گل گهر انجام داد گفت: ساپینتو پتانسیل زدن هفت - هشت نفر با هم را دارد که این موضوع برای استقلال بحران می‌کند.
سرمربی رویینگ ایران گفت: بعد از هشت سال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم و ملی پوشان با حریفان مدال آور جهانی در رقابت بودند که اتفاق خوبی محسوب می شود.
کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی با سرمربی سنگال به خوش و بش پرداخت.
کارلوس کی روش در پایان دیدار برابر سنگال، به شکل جالب توجهی برابر سرمربی حریف خم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ