ناکامی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منجر به استعفا یا اخراج چندین مربی شده و تیته سرمربی برزیل آخرین مربی است که جدا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: از همه عذرخواهی می‌کنم؛ هرچه به من می‌گویند حق دارند.
خودنگاه با اشاره به شایعه وجود دشمنی علیه او در فدراسیون و رشته قوی‌ترین مردان، تاکید کرد: روزی خودم از فدراسیون استعفاء دادم و دشمنی یا جریانی مثل این‌ها وجود نداشت، زیرا من تنها به خدا تکیه می‌کنم و فقط خودش باید جایگاه آدم را مشخص کند. قوی‌ترین مردان مثل بچه من می‌ماند و خودم آن را بزرگ کردم. از سال ۷۷ تا سال ۹۷ برنامه‌های قوی‌ترین مردان را ساختم، درحالی که کار من ساخت و ساز ملک بود و باید همه چیز را در یک برهه زمانی برای این برنامه رها می‌کردم.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
آن دسته از هوادارانی که فصل گذشته هشتگ استعفای کادرفنی مخصوصا سرمربی پرسپولیس را بابت نایب‌قهرمانی ترند کردند، امروز بیشتر از همه متوجه اشتباه خودشان شدند. این روز‌ها که سرخ‌ها بعد از یک نیم‌فصل پر فرازونشیب با کسب ۳۲ امتیاز و فاصله‌ای ۵ امتیازی از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌های خود در صدر جدول قرار دارند.
کنکور تجربی امسال با چالش‌هایی همراه بود؛ از ماجرای انتشار سؤالات کنکور تجربی قبل از اتمام آزمون در سایت سنجش تا خبر‌هایی از فروش سؤالات و سپس پخش آن‌ها در کانال‌های کنکوری که تنها چند ساعت قبل از شروع آزمون اتفاق افتاد و بسیار واکنش‌برانگیز شد تا جایی که برخی مسئولان اعلام کردند «مسئولان سنجش باید استعفا دهند»؛ ولی بعد از آن، همه چیز مسکوت ماند.
پس از حواشی اخیر و استعفای رئیس و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس، امروز اعضای هیئت مدیره جدید یووه معرفی خواهند شد.
من تا پایان جام جهانی در برزیل می‌مانم. دلیلی ندارد دروغ بگویم. من قهرمان همه جام‌ها شده‌ام و فقط جام جهانی باقی مانده است.
تمامی اعضای هیئت مدیره یوونتوس شامل آندره‌آ آنیلی، مالک و رییس این باشگاه، از سمت‌شان استعفا دادند.
برخی دیگر از معترضان هم«شی» را هدف قرار دادند؛ رخدادی نادر که احتمالا رهبران حزب کمونیست را نگران کرده و برخورد خشن ماموران پلیس را به دنبال داشت. با این همه معترضان فریاد می زدند، شی جین پینگ استعفا بده.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
نمایندگان بازیکنان در این جلسه به رضا درویش اعلام کردند که با نظر همه بازیکنان اگر تا تعطیلات لیگ برتر بخشی از قرارداد‌ها به حساب بازیکنان واریز نشود آن‌ها در تمرینات بعد از تعطیلات حضور پیدا نخواهند کرد!
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری گروه بهمن که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، گفت: گروه‌ بهمن و خودروهای تجاری و از جمله شرکت بهمن دیزل در حوزه‌های مختلف در حال توسعه محصولات است.
هر سیاستمداری که به گذشته نگاه می ‌کند، از این ‌ای کاش‌ها! فراوان دارد. همه هنگامی که به تاریخ برمی‌گردیم، حسرت می‌خوریم که ‌ای کاش چنان می‌شد و چنین نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ