تیم امید به احتمال قوی فیفا دی فروردین را از دست می دهد و انتخاب سرمربی این تیم و هم چنین شروع تمرینات به بعد از لیگ برتر موکول می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
برخلاف شایعات منتشر شده حول بازگشت هافبک دفاعی اسبق استقلال به لیگ برتر، او در فصل جدید نیز کار را در قطر دنبال خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی ترکیب مورد نظر خود برای جدال دوستانه با تیم امید را اعلام کرد.
اردوی تیم فوتبال المپیک ایران از امروز آغاز شد و‌ شاگردان رضا عنایتی برای تورنمنت عراق آماده می‌شوند.
جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز و در حال پیگیری است.
سرمربی نفت مسجد سلیمان از بسیج شدن همه اعضای این شهر برای بقای این تیم می گوید.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در عکس دسته جمعی سرمربیان جام ملت‌های آسیا با رئیس فیفا شرکت کرد. در این عکس کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم حضور دارند
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه با کاشانی و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید ارائه کرد.
تیم ذخیر‌ه‌های پرسپولیس در دیداری جذاب و مهیج تیم‌ملی نوجوانان را شکست داد.
ورای اتفاقات جنجالی مسابقه این هفته، مس رفسنجان یک بار دیگر نمایش قابل احترامی از خود ارائه داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
مدیرکل محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه درنای "رؤیا" که هماهنگ و مشترک با درنای امید زمستان‌گذرانی کرده است تالاب را به‌قصد مهاجرت به سیبری ترک کرد، یادآور شد: تلاش سازمان محیط زیست این بود تا از لحظه ورود تا نگهداری و ایجاد شرایط مناسب زمستان‌گذرانی دو پرنده هدف‌گذاری تحقیقاتی انجام شود و در این امر موفقیت لازم صورت گرفت و این دو پرنده به‌صورت مشترک تالاب را ترک کردند.
کاپیتان گل گهر با ذکر خصوصیت فنی قلعه نویی می گوید فقط به بردن استقلال فکر می کنند.
در ویتنام هم به اسکوچیچ تیم ندادند! امید دراگان به فولاد
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
گوئه سونگ چو در عرض سه دقیقه موفق شد باخت دو بر صفر کره جنوبی را با تساوی دو بر دو عوض کند اما در ادامه بار دیگر ستاره غنا این تیم را پیش انداخت.
شاگردان راب پیج با وجود شکست برابر ایران همچنان بارقه‌هایی از امید به صعود دارند.
هافبک مصدوم تیم ملی ایران در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور یافت.
چهار بازیکن ثابت اردو‌های قبلی تیم ملی شانس حضور در قطر را پیدا نکردند.
در شرایطی که با جدایی سعید آقایی، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقالی پر سر و صدا برای پست دفاع چپ خود بودند، در نهایت با بازیکن تیم امید به توافق دست یافتند.
شهرداری همدان با هفت گل شکست سنگینی را به امید وحدت خراسان تحمیل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ