مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فروردین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.
هر روز که می‌گذرد، راننده‌های بیشتری در حال مبارزه با بخش‌های خطرناک پیست اسپا فرانکورشان بلژیک دچار حادثه می‌شوند. آنجا یک پیچ واقعاً کُشنده دارد؛ اوروژ!
رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، گفت: من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد. برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود. حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.
برای گروه میان‌پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۷ فروردین تا ۲۶ خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از پنج تیر تا ۱۰ شهریور ماه انجام می‌شود.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «اللّهمّ زَینّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ» می‌گوید: خدایا روزی کن من را در ماه رمضان و به دو چیز و زینت بده، ستر و عفاف، ستر یعنی اینکه گناهان مردم را مخفی کنم. به ما چه ارتباطی دارد که فلانی عیب دارد؟ خوش به حال بنده‌ای که به عیب خودش می‌پردازد و به عیب دیگران کاری ندارد.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: در روز دوازدهم فروردین امسال، نزدیک به ۱۲۸ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به نکات مهمی در خصوص ترددهای شهروندان و مسافران نوروزی شهر تهران اشاره و تمهیدات و محدودیت‌های تردد را بیان کرد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۷۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در روز شنبه دوازدهم فروردین ماه، نسبت به روز قبل هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فرودین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز دوازدهم فروردین با میانگین ۷۴ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
مشهد ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای حضور گسترده ملت ایران در همه پرسی دوازدهم فروردین را موجب تثبیت نظام و آغاز راه پیشرفت، سعادت و اقتدار برای میهن اسلامی‌ دانست.
گروه میان‌پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از ۲۷ فروردین تا ۲۶ خردادماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از ۵ تیر تا ۱۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ این امکان دیده شده است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: بودجه چند دوازدهم که مد نظر نمایندگان مجلس است قطعا اقتصاد کشور را بی تبات تر خواهد کرد.
هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر مردان روز یکشنبه چهارم دی‌ماه با هفت دیدار پیگیری می‌شود.
امروز (دوشنبه) هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۶ بازی آغاز می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ممکن است اصرار ما در خصوص ارائه برنامه هفتم توسعه سبب شود تا ما به سمت تصویب بودجه چند دوازدهم برویم که علامت خوبی برای اقتصاد کشور نیست.
هکتور بیرین، مدافع راست بارسا، نقش مهمی روی دو گل بایرن در دیدار امشب داشت.
با تصمیم سازمان لیگ برتر فوتبال مسابقات هفته دوازدهم به بعد از برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران در جام جهانی موکول شد.
با اعلام رسمی سازمان لیگ شهرآورد پایتخت به تعویق افتاد و بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
سازمان لیگ بسکتبال، تیم نبوغ اراک را به عنوان تیم دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور اعلام کرد.
هافبک مصدوم استقلالی‌ها عصا به دست به ورزشگاه آزادی رفت و به حمایت از تیمش پرداخت.
سرعین- رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط‌بانی معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مهرماه امسال رشته محیط‌بانی در هنرستان کار و دانش خوزستان و فارس راه‌اندازی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ