با اعلام محمدمهدی فروردین، مبلغ ۲ میلیون دلار برای تسویه با طلبکاران باشگاه استقلال، اختصاص داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همه برنامه‌های کنترل تورم و توسعه اقتصادی کشور برای محقق شدن نیازمند دو زیرساخت اصلی هستند. نخست این که باید وضعیت داخلی کشور (اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی) به ثبات برسد و دوم این که مسائل سیاست خارجی در حوزه‌هایی همچون برجام و FATF نیز حل بشود. درواقع باید سرمایه گذاری خارجی وارد کشور و رونق اقتصادی ایجاد شود. در سایه این موارد، نظام عرضه و تقاضا بازسازی خواهد شد و در نهایت تورم قابل کنترل می‌شود. مجموعه این اتفاقات به افزایش اعتبار ایران در منطقه منتهی می‌شود
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در فروردین ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۴۰ بار لرزید.
با وجود وعده های داده شده از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید در پایان فروردین ماه انتخاب نشد!
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.
سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای به فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ اشاره کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز ابهت اسلام و عزت امت اسلامی است و همیشه تاریخ این یوم با عظمت ماندگار خواهد شد.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی، ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی؛ از این روز به عنوان تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری و یادگار امام خمینی (ره) یاد کرد.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ۱۲ فروردین سالروز تولد نظام حکومتی برخاسته از نظریه مردم‌سالاری دینی است که با خون پاک مردم مسلمان و انقلابی ایران قوام گرفت تا امروز درختی تناور باشد.
۱۲ فروردین ۱۳۵۸ سالروز تولد نظام حکومتی برخاسته از نظریه مردم‌سالاری دینی است که از خرداد ۱۳۴۲ با خون پاک مردم مسلمان وانقلابی ایران قوام گرفت تا حالا درختی تناور باشد. ۱۲ فروردین همچنین سالروز نه گفتن مردم شریف ایران به تمام مکاتبی است که شعار آزادی انسان را سر می‌دهند اما آزادگی‌ را به مسلخ می‌برند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: دوازدهم فروردین روز استقلال و تجلی ایمان و اراده ملت ایران است.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی یوم الله 12 فروردین را سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران عنوان کرد.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
تمرینات ذوب‌آهن تا روز سوم فروردین تعطیل خواهد بود.
حریفان تدارکاتی عربستان در فیفادی پیش رو مشخص شدند.
اصفهان- مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به اینکه طی یک ماه پیش رو بارش‌های خوبی در انتظار اصفهان است، گفت: فروردین ۱۴۰۲ نیز بارش‌های مطلوبی در سطح استان خواهیم داشت.‌
استقلال ۱۰ فروردین به لیگ یک سقوط می‌کند!
از 29 اسفند تا 8 فروردین فیفا دی است و تیم ملی می تواند در این حد فاصل برای برگزاری تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه برنامه ریزی کند.
تیم امید فیفا دی آبان ماه را از دست داد اما به نظر می رسد، فدراسیون فوتبال در تلاش است با انتخاب سرمربی جدید اولین تمرین تیم امید در فروردین ماه پیش رو برگزار شود.
با اعلام رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر تا عید نوروز 1402 بدون تعطیلی برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح را هم آغاز کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ