با وجود وعده های داده شده از سوی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم امید در پایان فروردین ماه انتخاب نشد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نرخ تورم از فروردین امسال تا امروز به صورت مستمر و پیوسته رو به کاهش است.
بیش از ۱۴۰۰ تجهیز و محصول نانو تا پایان فروردین ۱۴۰۲ گواهی نانومقیاس دریافت کرده‌اند.
در پایان معاملات سه شنبه بیست و نهم فروردین ماه شاخص کل بورس پس از رشد ۳۶ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع دو میلیون و ۳۲۵ هزار واحد قرار گرفت. فردا در آخرین روز معاملاتی فروردین ماه ۱۴۰۲ شاخص مثبت خواهد ماند؟
طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
سرپرست استقلال از پرداخت بدهی استراماچونی با همراهی بانک شهر ظرف دو سه روز آینده خبر داد.
بورس تهران در روز چهارشنبه توانست بار دیگر به مسیر صعودی خود ادامه دهد و در حالی که شروع سرخ رنگی داشت، رشد ۰.۸۷ درصدی را در پایان بازار به ثبت رساند. بورس امروز شنبه چگونه خواهد بود؟
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ابلاغ ضوابط استقرار واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی تا پایان فروردین ماه امسال تاکید کرد
وزیر ارتباطات از اتصال عملیاتی پیام رسان های داخلی تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: الان ۱۰ ماهواره و محموله فضایی آماده تست و پرتاب داریم و چندین ماهواره نیز در دست طراحی و ساخت هستند.
شاخص کل بورس تهران در پایان روز سه شنبه با عبور از سقف تاریخی خود در محدوده دو میلیون و 119 هزار واحد به کار خود پایان داد و با رسیدن به سقف تاریخی، شاهد افزایش عرضه‌ها در کلیت بازار بودیم. با این حال سوال اصلی این است که آیا امروز این عرضه‌ها ادامه خواهد داشت یا اینکه با سرعت به پایان می‌رسد و مسیر صعودی از سر گرفته خواهد شد؟
استقلال تا پایان فروردین فرصت دارد، بدهی استراماچونی سرمربی سابق خود را پرداخت کند.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای طرح نوروزی که از ۱۰ روز گذشته آغاز شده بود خبر داد و گفت: ترافیک در راه‌های مواصلاتی، با توجه به افزایش ۱۰ درصدی تردد نسبت به سال گذشته پرحجم و سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین انباشت خودرو را در دو استان گیلان با ۲۰۰ هزار خودرو و مازندران با ۱۹۶ هزار خودرو داشته‌ایم.
با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی آخرین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.
معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تخفیف ۳۰ درصدی بدهی عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا تا پایان فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان فروردین تمامی گروه‌هایی که درجه ایثار دارند و رانندگان پایه یکی که انتخاب شدند در قالب این طرح بیمه خواهند شد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت معوقات فروردین واردیبهشت بازنشستگان خبر داد و گفت: معوقات سه ماه خرداد، تیر و مرداد ماه نیز تا پایان سال تسویه می شود.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال تعداد ۵۵ هزار و ۳۶۵ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
او از فروردین ۱۳۹۸ تاکنون عهده‌دار سفارت فرانسه در تهران بوده است. فیلیپ تیه بو سفیر فرانسه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ رونوشت استوارنامه خود را به محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه تقدیم کرده بود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون گل‌های خارج از خانه را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد.
نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که ویروس‌های دنگی و زیکا بوی موش‌ها و انسان‌هایی را که آلوده می‌کنند تغییر می‌دهند تا آنان را برای پشه‌ها جذاب‌تر سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ