رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یادداشتی، ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی؛ از این روز به عنوان تبلور عینی پیوند اسلامیت و مردم‌سالاری و یادگار امام خمینی (ره) یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اول آوریل یا همان ۱۲ فروردین ۵۹، یعنی حدود سه هفته قبل از اجرای عملیات، «سیا» یک تیم را برای بررسی «میعادگاه» نیرو‌ها به داخل ایران فرستاد. آن‌ها بنا بود «صحرای شماره یک» یا همان دشت کویر را بررسی کنند. افسران سیا، همچنین وظیفه داشتند تا ابزار‌های کمک ناوبری را نصب و محل فرود هواپیما‌ها را ارزیابی کنند.
پس از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین ماه این پرچم امروز به دلایلی پایین آورده شده است.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: در روز دوازدهم فروردین امسال، نزدیک به ۱۲۸ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز ابهت اسلام و عزت امت اسلامی است و همیشه تاریخ این یوم با عظمت ماندگار خواهد شد.
یک جانباز غواص به مناسبت فرارسیدن روز ۱۲ فروردین، پرچم ایران را در اعماق خلیج فارس نصب کرد.
قیمت هر انس طلا امروز با ۰.۵۸ درصد کاهش به ۱۹۸۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
وزیر اطلاعات نوشت: ملّت انقلابی ایران در ۱۲ فروردین جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ۱۲ فروردین سالروز تولد نظام حکومتی برخاسته از نظریه مردم‌سالاری دینی است که با خون پاک مردم مسلمان و انقلابی ایران قوام گرفت تا امروز درختی تناور باشد.
۱۲ فروردین ۱۳۵۸ سالروز تولد نظام حکومتی برخاسته از نظریه مردم‌سالاری دینی است که از خرداد ۱۳۴۲ با خون پاک مردم مسلمان وانقلابی ایران قوام گرفت تا حالا درختی تناور باشد. ۱۲ فروردین همچنین سالروز نه گفتن مردم شریف ایران به تمام مکاتبی است که شعار آزادی انسان را سر می‌دهند اما آزادگی‌ را به مسلخ می‌برند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین اعلام کرد: امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، در خدمت ملت بزرگ ایران خواهیم‌ بود.
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین اعلام کرد: امسال با تلاشی مضاعف در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه سازندگی و رفع محرومیت، در خدمت ملت بزرگ ایران خواهیم‌ بود.
«جشن ملی پرچم» فردا همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات کشور و تحقق آرزو‌ها و آرمان‌های ملت فقط در سایه اسلام؛ جمهوری اسلامی و ولایتمداری است.
چتربازان منتخب یگان‌های ویژه فراجا در آستانه روز ۱۲ فروردین ماه از برج میلاد اقدام به پرش کردند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان ابری است و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. از فردا روند کاهشی دمای هوای پایتخت آغاز می‌شود.
ارتش به مناسبت دوازدهم فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی"، با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک این روز بزرگ به ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ۱۲ فروردین را یک دستاورد بزرگ تاریخی دانست.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی یوم الله 12 فروردین را سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران عنوان کرد.
وزارت دفاع در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تجلی‌گاه اراده و خواست ملت و نقطه امید عدالت خواهان و الگویی نجات بخش برای ملت ها در جهان معاصر است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین تصریح کرد: در حال حاضر، همه گزینه‌های نظامی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی در کارزار با ملت ایران، ناتوان و ناامید گردیده است.
از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت تعدادی از مراکز در روز‌های تعطیل حتماً جهت اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ساعت کاری مرکز معاینه فنی آبشناسان و فعالیت این مرکز در دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ و ۱۸ الی ۴ صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
برج آزادی تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ