اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از مویزس کایسدو خواست به اتفاقات تلخ بازی برابر وستهم فکر نکند.
منصور قنبرزاده مواردی جالب از عدم ثبت قرارداد بازیکنان در لیگ برتر را مطرح کرد.
بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در دیداری دوستانه به میدان خواهند رفت که اسامی بازیکنان‌شان با الفبای ژاپنی روی پیراهن نوشته شده است.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
دلداری رامین رضاییان به بازیکنان مس کرمان بعد از سقوط به لیگ یک را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
حراجی RR Auction از فروش یک چک قدیمی اپل با امضای استیو جابز خبر داده. نکته جالب این چک آدرس اولیه شرکت اپل است که به پالو آلتو اشاره دارد. این چک در تاریخ ۸ ژوئیه ۱۹۷۶ برای شرکت خدمات مشاوره‌ای Crampton, Remke & Miller به مبلغ ۱۷۵ دلار صادر شده بود. اما حالا پس از چهار دهه، با قیمت ۱۰۶,۹۸۵ دلار به فروش رسیده است.
وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
تنها 9 دقیقه پس ازشروع ال کلاسیکو رئال مادرید با گل به خودی رونالد آرائوخو از بارسلونا پیش افتاد. جالب اینکه پس از گل وینیسیوس به مدافع بارسلونا دلداری داد.
مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضی یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
فتح الله زاده مدیرعامل استقلال گفت: خیلی جالب است که مهدی قایدی را یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروختیم ولی با قرارداد قرضیِ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری او را خریدیم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
اولین حضور پاکو خمس در دیداری خانگی روی نیمکت تراکتور حواشی جالبی را به دنبال داشت.
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
بازیکنان تیم ملی مراکش بیخیال پاداش نجومی که در انتظارشان است، به تاریخ‌سازی می اندیشند.
استقلال امروز در شرایطی در دیداری تدارکاتی مقابل نفت‌ مسجدسلیمان به میدان رفت که حضور سیاوش یزدانی در ترکیب این تیم جالب توجه بود.
ادر میلیتائو، ستاره تیم ملی فوتبال برزیل در رستوران سرآشپز معروف ترکیه‌ای سوژه شد.
بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
یکی از اسناد اداره مالیاتی عراق نشان می‌دهد که ملبغی معادل ۲.۵ میلیارد دلار در فاصله زمانی سپتامبر ۲۰۲۱ تا اوت ۲۰۲۲ از راه «کلاهبرداری» از حساب دولت برداشت شده است. اختلاس‌گران به‌صورتی کاملا «سازمان‌یافته»، با واسطه و به‌صورت غیرمستقیم از طریق ۵ شرکت، طی ۲۴۷ فقره چک این پول‌ها را در یکی از شعب بانک دولتی الرافدین، مستقر در داخل کمیسیون مالیاتی عراق، نقد کرده بودند. مبلغ واریزی به حساب بانکی این شرکت‌ها هم بلافاصله نقد می‌شده است. اکثر مدیران این شرکت‌ها فرار کرده اند و برایشان حکم جلب صادر شده‌است.
میلان موفق شد در دیداری جالب مقابل تیم سیلویو برلوسکونی با نتیجه قاطع ۴-۱ پیروز شود.
دلداری دادن نوازنده مترو به یک سرباز عاشق‌ جالب‌ترین صحنه این روز‌های فضای مجازی شد.
ورود متفاوت یکی از تماشاگران به زمین در لیگ آرژانتین توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...
اورلین شوامنی پس از نمایش ضعیفش در بازی برابر آلمریا شرایط روحی خوبی ندارد. موضوعی که توجه کارلو آنچلوتی را به خود جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ