اولین حضور پاکو خمس در دیداری خانگی روی نیمکت تراکتور حواشی جالبی را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: آنالیز کادر فنی برای فینال جهانی بلگراد برابر تیلور ضعیف نبود، بلکه حسن به لحاظ روحی نتوانست در روز مسابقه خودش را جمع و جور کند. هر چند او پشتوانه پیروزی در جهانی ۲۰۲۱ را داشت، اما روز مسابقه در شرایط روحی خوبی قرار نداشت.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
خسرو حیدری، مربی استقلال امیدوار است روند خوبی که این تیم داشته در دربی هم ادامه پیدا کند و آبی ها یک گام دیگر به تکرار قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شوند.
ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، در واکنش به شایعه توطئه بازیکنان علیه یولیان ناگلزمان تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با این مربی داشته است.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
مرتضی منصوری می‌گوید رابطه خوب او با ساکت الهامی باعث شد تا هوادار را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.
علی اصغر مدیرروستا معتقد است که سرمربی بعدی تیم ملی باید یک مربی خوب و پرانرژی خارجی باشد.
قلعه‌نویی که به واسطه سال‌ها حضور در لیگ برتر تجربه‌اندوزی کرده و همچنان پرافتخارترین مربی تایخ لیگ برتر ایران است، قصد عقب‌نشینی ندارد. او بهترین استفاده را از فشردگی بالای جدول کرده و همین روز‌ها در مقایسه با سایر بالانشینان، آمار بسیار خوبی در پنج هفته اخیر لیگ برتر دارد.
دیه‌گو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتین، چندان موفق حضور لیونل اسکالونی روی نیمکت این تیم نبود.
مربی کهنه کار کروات که سال ها تجربه کار در ایران را دارد با حمایت از اسکوچیچ تاکید کرد که رفتار خوبی با او نشده است.
لیونل مسی پپ گواردیولا را بهترین مربی فوتبالش می داند و گفت که از بسیاری جهات برای فوتبال مفید بوده ولی از یک حیث نیز به این ورزش آسیب زد.
اریک تن‌هاخ حالا بیشتر از گذشته به کاسمیرو اعتماد دارد و ستاره برزیلی هم پاسخ این اعتماد را به خوبی داده است. مربی هلندی بازی خوب کاسمیرو برابر وستهم را ستایش کرد.
مربی نیوکسل معتقد است رونالدو خرید خوب و موفقی برای منچستریونایتد بوده ولی گفت که فوق ستاره پرتغالی را برای تیم خود جذب نخواهد کرد.
سرمربی سپاهان می‌گوید تیم او مشکل عاطفی ندارد که با حضور مربی ایرانی حل کند.
سرمربی استقلال می گوید که تیم او روند خوبی را در پیش گرفته بود و دوست داشت لیگ تعطیل نشود.
انتقال کریم انصاریفرد به باشگاه اومونیا قبرس باعث شد تا مربی سابق این مهاجم در یونان، به تمجید از او بپردازد.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است در لیگ بیست و دوم تیم ضعیف وجود ندارد و وضعیت هشت نه تیم بسیار خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ