بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از مویزس کایسدو خواست به اتفاقات تلخ بازی برابر وستهم فکر نکند.
امشب رئال مادرید و بارسلونا در دیداری دوستانه در داالاس به مصاف هم خواهند رفت ک یک رویارویی دیگر بین ژاوی و کارلو آنچلوتی خواهد بود. کفه ترازو به سود مربی بارسلوناست.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
قانون ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با مربی و بازیکنان خارجی به باشگاه های دولتی ابلاغ شده و مشخص نیست مجموعه متمول سیرجان چگونه می‌خواهد دستمزد این مربی را تسویه کند.
دورتموند در دیداری پرگل موفق شد با نتیجه 6-0 ولفسبورگ را شکست بدهد.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
نساجی مازندران امشب در دیداری مهم مقابل صنعت نفت قرار می‌گیرد و به دنبال امتیاز دیگر همراه با مربی اسپانیایی است.
تنها 9 دقیقه پس ازشروع ال کلاسیکو رئال مادرید با گل به خودی رونالد آرائوخو از بارسلونا پیش افتاد. جالب اینکه پس از گل وینیسیوس به مدافع بارسلونا دلداری داد.
آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد، بعد از اخراج هموطنش کاسمیرو در بازی مقابل ساوتهمپتون به او قولی داده بود که نتوانست به وعده‌اش عمل کند.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره دریافت پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
تیم ملی برزیل در فیفا دِی ماه مارس با مربی موقت به میدان می‌رود و بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال این کشور سلسائو روز 25 مارس دیداری مقابل مراکش برگزار خواهد کرد.
آرمین سهرابیان هم برخلاف هفته‌های گذشته که عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کرد، روز بسیار سختی را در ورزشگاه نقش جهان سپری کرد.
چک‌مارک‌های آبی قدیمی برای تایید حساب‌های تجاری نیز استفاده می‌شدند. در حال حاضر این حساب‌ها دارای یک علامت طلایی هستند و عکس پروفایلشان مربع است. این حساب‌های تجاری، برچسبی با عنوان «یک حساب تجاری رسمی» از طرف توییتر دریافت می‌کنند و آن‌ها نیز باید آبونمان ۸ دلاری ماهیانه بابت توییتر آبی را بپردازند. هدف این طرح این است که شما بدانید در حال توییت زدن به شرکت مناسب و درستی هستید.
بودجه محیط‌زیست ایران به‌ازای هر نفر در سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست ایران به‌ازای هر نفر یک‌دلار توان حفاظت از محیط‌زیست ایران و به‌ازای هر کیلومتر مربع ۵۵دلار در اختیار دارد.
مارسلو گایاردو شب گذشته رسما اعلام کرد که مربی تیم منتخب النصر و الهلال در بازی برابر پی اس جی خواهد بود. دیداری که می‌تواند تقابل دوباره رونالدو و لیونل مسی باشد.
منچستریونایتد یک بار دیگر در دیداری که کاسیمیرو را به عنوان بازیکن ثابت در اختیار داشت توانست برنده شود و در پایان بازی اریک تن‌هاخ از ستاره برزیلی تمجید کرد.
اولین حضور پاکو خمس در دیداری خانگی روی نیمکت تراکتور حواشی جالبی را به دنبال داشت.
وزیر اقتصاد گفت: با توجه به عدم اجرای سهمیه واردات و صادرات ۴۰۰ دلاری برای هر خانوار در هر هفته، وزیر صمت قول داد به زودی کمیسیون ماده ۱۲ مصوبه لازم را ابلاغ کند.
در فوتبالی که برخی برای مشهور شدن گا‌ها از اخلاق‌مداری دور می‌شوند، پس از ۳۰ سال از درگذشت «پرویز دهداری» همگان از مکتب اخلاقی او یاد می‌کنند؛ مردی که هرگز نمرد.
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
یورگن کلوپ، مربی لیورپول، معتقد است که تیمش امروز مستحق شکست برابر ناتینگهام فارست نبود و تاکید کرد که برای تغییر دادن وضعیت فعلی باید بجنگند و ناامید نشوند.
شاگردان محمد هاشم‌زاده در دیداری جذاب مقابل ژاپن شکست خوردند و نتوانستند به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسند.
بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ