بازیکنان بایرن مونیخ امروز در حالی در دیداری دوستانه به میدان خواهند رفت که اسامی بازیکنان‌شان با الفبای ژاپنی روی پیراهن نوشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیررضا معصومی امشب برای کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان روی تشک خواهد رفت.
پس از درگذشت تلخ محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت، جامعه فوتبال، خانواده او را در این غم تنها نگذاشتند.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
سازمان لیگ ایران با انتشار خبری نوشته که باشگاه نساجی مازندران به عنوان بودجه خود را به این سازمان اعلام کرده است.
دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به رهبر معظم انقلاب، مراتب تشکر و قدردانی خود از همدردی و تسلیت صمیمانه آن حضرت به مناسبت رحلت عالم و مبارز شیخ عفیف نابلسی را اعلام کرد.
سرمربی تازه وارد ذوب آهن از سرمربی پیشین این تیم تشکر و قدردانی کرد.
هافبک مصدوم استقلال با انتشار عکسی جالب از دوست صمیمی‌اش در فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
کورتیس جونز، ستاره امشب لیورپول مقابل لستر، تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گل‌های بیشتری برای این تیم به ثمر برساند.
فرهاد مجیدی از عملکرد شاگردانش در فصل جاری لیگ امارات ابراز رضایت و از آن‌ها تشکر کرد.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، از هواداران این تیم به خاطر روش های خلاقانه برای نشان دادن علاقه خود به او تشکر کرد.
باشگاه زنیت با انتشار توییتی در فضای مجازی از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها در جریان سفرشان به اصفهان تشکر کردند.
آنچه بیش از هر چیزی در ورزشگاه سیروس قایقران توجهات را به خود جلب می‌کند، حضور پرشور هواداران حامی ملوان است.
ممکن است برخی مدعی عدم همراهی مجلس با این وزارت خانه شوند که در پاسخ باید یادآور شویم، مجلس در این حوزه هم مانند دیگر حوزه‌ها یاریگر دولتمردان بوده و هست؛ اما از جانب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ نیازی در این زمینه اعلام نشده و متاسفانه تا به امروز هیچ طرح و لایحه جدیدی از طرف ایشان به مجلس ارائه نگشته است. بالاخره مجلس که نمی‌تواند برای ایشان طرح یا لایحه طراحی کند!
محمد عباسی پس از دیدار پیروزی نساجی برابر فجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.
سوفیا مارتینز، خبرنگار آرژانتینی، توضیحات جالبی را درباره مصاحبه احساسی که در دوحه با لیونل مسی داشت ارائه کرد.
کاپیتان پرتغال در پستی به تشکر از طرفداران این کشور پرداخت و از آن با توصیف "برنده شدن جام قهرمانی طرفداران" یاد کرد.
پس از صرف ناهار، کی‌روش از بازیکنان خواست با استفاده از رل و تشکی که در کنار سفره ناهار آماده شده بود، برای دقایقی به صورت درازکش به تمرین امروز فکر کنند.
فیروز کریمی سرمربی تیم صنعفت نفت آبادان گفت: داور به من تذکر داد که چرا به بازیکنم گفتم «خنگ و بی‌غیرت».
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه‌های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما، این مجموعه‌ها مجبور به اصلاح روند خود شدند؛ مثلا در یک پرونده، ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه‌ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده‌ای رخ می‌دهد و حکم جریمه ۱۴ میلیاردی برای آنان صادر شد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ۱۱۷ دلار در هر بشکه افزایش یافت، در حالی که قیمت نفت خام برنت معیار جهانی به ۱۱۸ دلار رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ