در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از مویزس کایسدو خواست به اتفاقات تلخ بازی برابر وستهم فکر نکند.
رختکن تراکتور پس از پایان بازی تحت تاثیر ناراحتی و غصه عمیق حسین پورحمیدی بود.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
کاپیتان تیم فوتسال بارسلونا در جریان دیدار با پالما به شدت آسیب دید و فضای مسابقه را تحت تاثیر گریه‌های خود قرار داد.
کاپیتان تیم فوتسال بارسلونا در جریان دیدار با پالما به شدت آسیب دید و به علت شدت آسیب دیدگی اشک ریخت.
تنها 9 دقیقه پس ازشروع ال کلاسیکو رئال مادرید با گل به خودی رونالد آرائوخو از بارسلونا پیش افتاد. جالب اینکه پس از گل وینیسیوس به مدافع بارسلونا دلداری داد.
آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد، بعد از اخراج هموطنش کاسمیرو در بازی مقابل ساوتهمپتون به او قولی داده بود که نتوانست به وعده‌اش عمل کند.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، مدعی شد که پس از فینال جام جهانی کیلیان امباپه را دلداری داده است.
تصاویری از رسول خادم، احسان علیخانی و پرویز پرستویی در شهر خوی که در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منتشر شده است را ببینید.
آرمین سهرابیان هم برخلاف هفته‌های گذشته که عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کرد، روز بسیار سختی را در ورزشگاه نقش جهان سپری کرد.
انتظار می‌رفت در این هوای سرد و یخبندان توجه و رسیدگی بیشتری به آنان می‌شد؛ حداقل انتظار می‌رفت رئیس قطار با مسافران صحبت می‌کرد و به آنان دلداری می‌داد من حتی با ستاد بحران مشهد هم تماس گرفتم، اما تاکنون هیچ پیشرفت و تسهیل گری حاصل نشده است.
یکی از بازیکنانی که همچنان دور از تفکرات ساپینتو قرار دارد، سیاوش یزدانی است که سرنوشت عجیبی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرده است.
زن ۳۷ ساله گفت: همسرم را راضی کردم تا پولی را که برای خرید خانه پس انداز کرده بود برای انجام عمل پیکرتراشی من هزینه کند. پزشک معالج مدعی بود فقط یک هفته در بیمارستان خصوصی بستری می‌شوم و بعد از آن به زندگی عادی بازمی گردم، اما بعد از انجام عمل جراحی تازه سیاهی روزگار به سراغم آمد. تب و لرز شدید، حالت تهوع و انواع و اقسام عوارض دیگر درحالی به طرز دلخراشی آزارم می‌داد که همه پیکرم با نخ‌های بخیه دوخته شده بود. شب‌ها نیز حالم بدتر می‌شد. پزشک جراح مرا دلداری می‌داد که این‌ها از عوارض طبیعی هستند، اما وضعیت جسمانی من به اندازه‌ای وخیم شد که چند بار بیهوش شدم و به کما رفتم. مدتی بعد جراح مذکور گفت: باید عمل جراحی دیگری روی پیکرم انجام بدهد.
پادشاه مراکش پس از شکست این تیم برابر فرانسه، با سرمربی و کاپیتان تیم تماس گرفت.
پس از پایان بازی نیمه نهایی جام جهانی قطر بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه با استقبال و دلداری به بازیکنان مراکش رفتند.
شکست کرواسی برای هواداران و بازیکنان این تیم سخت بود اما برای کاپیتان این تیم قطعا سخت‌تر.
رسانه‌ها و هواداران انگلیسی بعد از حذف دراماتیک تیم‌شان مقابل فرانسه مشغول حمایت و دلداری دادن به هری کین هستند که در این بازی یک پنالتی حساس را از دست داد.
فرزند ایوان پرسیچ هنگام خروج کاپیتان برزیل وی را در آغوش گرفت و او را دلداری داد.
رودریگو بنتانکور، ستاره اروگوئه‌ای تاتنهام، در نیمه اول دیدار اروگوئه و غنا مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
پس از پایان بازی سرمربی و بازیکنان امریکا بازیکنان ایران را دلداری دادند.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان مصدوم ایران در بازی با انگلیس، راهی رختکن شد.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ