وینیسیوس شب گذشته از نزدیک نظاره‌گر بازی حساس بسکتبال رئال مادرید و پارتیزان بلگراد بود. دیداری که رئال در آن کاری شبیه به معجزه کرد و باعث حیرت همه از جمله ستاره برزیلی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودریگو مورنو با ترک لیدز یونایتد، به تیم الریان قطر ملحق شد.
آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، از فرصت اولین مصاحبه‌اش با سایت رسمی باشگاه برای به دست آوردن دل هواداران استفاده کرده و بارها تاکید کرد از کودکی یک مادریدیستا بوده است.
پدر آردا گولر، مسی ترکیه، با انتشار یک کلیپ تایید کرد پسرش در راه پیوستن به رئال مادرید است.
باشگاه اینترمیامی تلاش می کند تا ادن هازارد را برای بازی در MLS راضی کند.
خوانما رودریگز، کارشناس رئالی برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب صبر و تحملش را از دست داد و گفت از شنیدن اخبار کیلیان امباپه به ستوه آمده است.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، می‌گوید نه تنها به عنوان یک مادریدیستا بلکه به عنوان یک اسپانیایی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید را اتفاقی بزرگ برای فوتبال این کشور می‌داند.
کیلیان امباپه تا یک ماه دیگر چهار گزینه پیش رو دارد و احتمال اینکه بازهم رئالی ها را ناامید کند نیز وجود دارد.
رئال یک . بیلبائو یک ؛ وداع بنزما و مادرید با گل
مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، با گلزنی در بازی امشب مقابل سلتاویگو به بهترین گلزن اسپانیایی 5 لیگ معتبر دنیا تبدیل شد.
یک کار غیرممکن پیش روی چلسی و لمپارد آن هم مقابل تیمی که در سفر پیشین در دور قبلی مقابل لیورپول پنج گل به ثمر رسانده است.
یک هواداران خردسال رئالی پیش از شروع ال‌کلاسیکو وارد زمین شده و با ستاره های محبوبش عکس یادگار گرفت.
این نتیجه بیشتر از همه به سود بارسلونای صدرنشین شد که با هفت امتیاز فاصله نسبت به رئال مادرید پیشتاز کورس قهرمانی است
این دیدار به قضاوت آنتونی تیلور از انگلیس با برتری 5 بر 3 رئالی ها به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی شکست اخیر در فینال سوپرجام اسپانیا را جبران کرده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات خود اضافه کنند.
دروازه بان رئال مادرید به علت مصدومیت نمی تواند تیمش را در جام جهانی باشگاه‌ها همراهی کند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سوال بزرگ این است که آیا بعد از 27سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟
رمال گفت: همسر مقتول از اقوام دور ما بود یک روز برای حل مشکلش به خانه ما آمد و گفت که با شوهرش اختلاف دارد از من خواست کمکش کنم.
خوسلو، مهاجم اسپانیول، با گلی که روز گذشته وارد دروازه بارسلونا کرد و شادی خاص پس از آن، عصبانیت شدید هواداران بارسا را برانگیخت.
آنسو فاتی فاش کرد که نداشتن محل اقامت در رئال مادرید برای بازیکنان جوان مانع از پیوستن او به لوس بلانکوس شده است.
جولین آلوارز الان می توانست بازیکن رئال مادرید باشد و به عنوان یک رئالی در جام جهانی بدرخشد. او در سال 2011 یک ماه در آکادمی رئال حضور داشت.
ستاره جوان تیم ملی برزیل با انتشار یک توییت محبت‌آمیز خطاب به مودریچ به استقبال دیدار برابر کرواسی رفت.
پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.
چند دقیقه پایانی بازی چلسی و منچستریونایتد پرسرعت و پرماجرا دنبال شد و این بار گراهام پاتر نتوانست اریک تن هاخ را شکست دهد.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
استراتژی جدید رئال در نقل و انتقالات نشان می دهد که این باشگاه به سمت فوتبالی فیزیکی‌تر از گذشته رفته است. به این ترتیب و با خداحافظی لوکا مودریچ و تونی کروس، رئالی متفاوت را خواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ