دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی، بارها یک تنه جلوی گلزنی ستاره های برزیل را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
موسی کولیبالی با فولاد مذاکرات مثبتی داشته و در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.
محمد موسوی و‌ محمد ولی زاده در بازی با آلمان درخشان ظاهر شدند.
رژیم صهیونیستی طی ۱۳ سال اخیر در طول مرزهای خود با مصر، حصار مرزی به طول ۲۴۵ کیلومتر و با ارتفاع ۶ متر ایجاد کرده که با این وجود مانع نفوذ گاه و بی‌گاه به اراضی اشغالی نشده است.
ای کاش همه دیوار‌های شهر، بنر و تراکت و دیوارنوشت بود، اما لبخند رضایت بر صورت کارگر می‌نشست، می‌توانست عرق جبین بریزد و حاصل دست‌رنجش را خرج زندگی بی‌دغدغه کند، می‌توانست استیصال و بلاتکلیفی را از چشمانش بیرون کند و از روی دیوار‌های شهر شغلی انتخاب کند و آینده‌اش را بسازد.
دینکو ایلیشیچ، سرمربی کروات النصر، قصد دارد در دیدار برابر الوحده در نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان، عبدالله الخبیری را به ترکیب اصلی بازگرداند.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، نسبت به انتخاب دنیله اورساتو به عنوان داور دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
زدراوکو، سرمربی کروات الباطن درباره اتفاقات دیدار برابر النصر که به شکست سه بر یک آنها در دقایق پایانی منجر شد، صحبت کرد.
دیدگاه ما در مورد هوش مصنوعی چهره‌ای ژانوسی دارد و از همان روز نخست با تناقض پیوند یافته است؛ ازیک‌سو به انجام کار‌های دشوار و طاقت‌فرسا به وسیله هوش مصنوعی و دستیابی انسان به «فراغت» خوش‌بین شده‌ایم و ازدیگرسو، هراس بیکاری گسترده خواب از چشمان‌مان گرفته است. آرزومند کشف کرات و سیارات دیگر بوده‌ایم، اما از جهش هوش مصنوعی و استیلای آن بر نوع بشر ترسیده‌ایم. پیشرفت روزافزون آن را ستایش کرده‌ایم، اما از تنبلی ترسیده‌ایم.
لوکا مودریچ، ستاره کروات، احتمالا در چند دیدار پیش رو در ترکیب رئال مادرید حضور نخواهد داشت.
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
روزنامه کشور کرواسی از بازیکنان این تیم خواست تا در دیدار رده بندی، رتبه سوم را از آن خود کنند.
نیمکت تیم ملی کرواسی بعد از اعلام پنالتی به سود آرژانتین در نیمه اول دیدار دو تیم با چنان شدتی به داور اعتراض کردند که اورساتو یک کارت قرمز و یک کارت زرد به نیمکت‌نشینان کروات نشان داد.
یاسین بونو، یک نمایش خیره کننده دیگر را در ترکیب تیم ملی مراکش ارائه داد.
در اولین دیدار از مرحله یک چهارم جام‌جهانی باتجربه‌های کروات به دیدار جادوگران توپ آمریکای جنوبی می‌روند.
اسطوره کانادایی-کروات هاکی دنیا، کرواسی را برنده دیدار حساس امروز با کانادا می‌داند.
با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است. تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
یک هوادار دینامو زاگرب پیش از شروع دیدار این تیم با میلان در لیگ قهرمانان اروپا در خیابان‌های شهر میلان چاقو خورده و مجروح شده است.
توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دینامو زاگرب در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی با اینکه از نتایج اخیر خود ناراضی است اما با تمام قوا به مصاف تیم کروات خواهد رفت.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.
فربد زاوه: تا زمانیکه دولت در صنعت خودرو دخالت و قرعه کشی خودرو برگزار می‌کند، دلالان به انحاء مختلف در این بازار حضور پیدا می‌کنند، چه صورت متشکل و سازمان یافته و چه به صورت متفرقه، دولت باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی خود تجدید نظر کند، در غیر این صورت وضعیت بازار خودرو از این هم وخیم‌تر خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ