یاسین بونو، یک نمایش خیره کننده دیگر را در ترکیب تیم ملی مراکش ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی
موسی کولیبالی با فولاد مذاکرات مثبتی داشته و در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.
محمد موسوی و‌ محمد ولی زاده در بازی با آلمان درخشان ظاهر شدند.
رژیم صهیونیستی طی ۱۳ سال اخیر در طول مرزهای خود با مصر، حصار مرزی به طول ۲۴۵ کیلومتر و با ارتفاع ۶ متر ایجاد کرده که با این وجود مانع نفوذ گاه و بی‌گاه به اراضی اشغالی نشده است.
ای کاش همه دیوار‌های شهر، بنر و تراکت و دیوارنوشت بود، اما لبخند رضایت بر صورت کارگر می‌نشست، می‌توانست عرق جبین بریزد و حاصل دست‌رنجش را خرج زندگی بی‌دغدغه کند، می‌توانست استیصال و بلاتکلیفی را از چشمانش بیرون کند و از روی دیوار‌های شهر شغلی انتخاب کند و آینده‌اش را بسازد.
از میان گور‌های مورد مطالعه قرار گرفته آن دسته‌ای که بالاترین جایگاه را داشتند متعلق به زنان بودند که نشان می‌دهد آنان از نقش قدرتمندی در جامعه شیونگ نو برخوردار بودند. تابوت‌های استادانه نشان‌های طلایی خورشید و ماه را نشان می‌دادند که نماد قدرت شیونگ نو بودند. یک گور حاوی بقایای شش اسب و یک ارابه بود.
رضا امیدی، جامعه‌شناس گفت: میزان اعتبارات آموزش‌وپرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵/۱۳ برابر شده است. یعنی از حدود ۱۰۲ میلیارد تومان به یک هزار و ۳۷۹ میلیارد تومان رسیده است. بر اساس اطلاعات سازمان برنامه و بودجه، ۹۳ درصد از این مبلغ برای تامین و روزآمد کردن کتاب‌های درسی پیش‌بینی شده است.»
یک شهروند تبریزی در فرودگاه تبریز توانست لحظه شکستن دیوار صوتی توسط جنگنده ایرانی صاعقه ارتش را حین مانور‌های تمرینی این هواپیما در فرودگاه تبریز به صورت اتفاقی ثبت کند.
یک شهروند تبریزی در فرودگاه تبریز توانست لحظه شکستن دیوار صوتی توسط جنگنده تمام ایرانی صاعقه ارتش را حین مانورهای تمرینی این هواپیما در فرودگاه تبریز ثبت کند.
شکار روباه دیوار در زندان!
وای-پیپ در حالی که پرواز می‌کند چندین پیام به یک دستگاه ارسال می‌کند و سپس زمان پاسخ هر کدام را اندازه‌گیری می‌کند و با این کار قادر می‌شود موقعیت مکانی (لوکیشن) آن دستگاه را در محدوده یک متر مشخص کند.
مقامات ونزوئلا دیوار نگاره ای را در خیابانی در کاراکاس پایتخت این کشور به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی نصب کردند.
دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی، بارها یک تنه جلوی گلزنی ستاره های برزیل را گرفت.
مشهد ـ مجمع بسیجیان مشهد در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.
سعید عزت‌اللهی از شانس قابل توجهی برای حضور در ترکیب اصلی ایران برخوردار است.
با توجه به اینکه دولت نیز عملا کاری برای ساخت مسکن انجام نمی‌دهد، تقاضای زیادی پشت بازار قرار دارد که نتیجه آن افزایش تورم در بخش اجاره بها است که در ماه‌های جاری این تورم از تمامی تورم‌های دیگر در بازار‌های مختلف پیشی گرفته است. تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار اجاره متعادل نباشد، نمی‌توان انتظار داشت که وضعیت بازار به سوی تعادل حرکت کند.
کارشناسان و متخصصان علم سیاست، روانشناسی، فلسفه، جامعه‌شناسی و روانپزشکی؛ وابستگانی از هر گرایش مذهبی و از هر جناح حزبی موافق یا مخالف، در این ۵ هفته بار‌ها تذکر دادند که راه برخورد با اعتراضات مردمی، اعمال جبر و به کار بستن روش‌های قهری نیست.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.
تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج
دیوار: فقط آگهی‌های سرپرستی تایید می‌شود
«دیوار» برای جلوگیری از آزار در زمان استخدام چه کرده است؟
مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک واگذاری سهام دولت در دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا را ضروری دانست و گفت: مدیریت دولتی یکی از مشکلات اصلی دو خودروسازی بزرگ کشور است که ساختاری تو در تو و لایه لایه دارد و باعث عدم پاسخگویی نسبت به اقدامات و تصمیمات این حوزه شده است.
فربد زاوه: تا زمانیکه دولت در صنعت خودرو دخالت و قرعه کشی خودرو برگزار می‌کند، دلالان به انحاء مختلف در این بازار حضور پیدا می‌کنند، چه صورت متشکل و سازمان یافته و چه به صورت متفرقه، دولت باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی خود تجدید نظر کند، در غیر این صورت وضعیت بازار خودرو از این هم وخیم‌تر خواهد شد.
سرپرست بهره‌برداری شرکت اتوبوسرانی تهران عنوان کرد: این اتوبوس‌ها در دو خط ۲ و ۷ (BRT) شهر با ۱۷ دستگاه اتوبوس در دو نوبت در ساعت‌های ۷ تا ۱۰ صبح و ۱۶ تا ۲۰ عصر فعال هستند و روزانه به طور میانگین حدود ۳۰۰ مسافر زن توسط آن‌ها در شهر جابه جا می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ